FSS_V_baner_final

Poligon Szefów Sprzedaży już 22-23 listopada w Warszawie!

Atak frontalny czy wojna podjazdowa? Uniwersalny żołnierz czy agent do zadań specjalnych? Na poligonie sprzedaży liczy się nie tylko właściwa strategia i dobre przywództwo, ale też wybór odpowiedniego sprzętu i troska o morale. Chociaż czynników decydujących o wygranej jest wiele, stawka, o którą toczy się bój jest najwyższa. To uwaga klienta!

Każdego, kto przygotowuje się do sprzedażowej kampanii, diagnozuje sytuację na froncie lub po prostu poszukuje metody, by zwyciężyć w batalii o klienta zapraszamy na 5. Forum Szefów Sprzedaży w Warszawie. 22 i 23 listopada bieżącego roku skoncentrujemy się na zwycięstwie i siłach potrzebnych do jego osiągnięcia. Taktyczny plan bitwy o współczesnego klienta przedstawiony zostanie w pięciu krokach przez szereg ekspertów, dla których skuteczne starcia to nie tylko praca, ale i pasja.

Najtrudniejszy, pierwszy krok to zaplanowanie strategii, dlatego spotkanie rozpocznie prezentacja wyników autorskich badań na temat relacji między klientem a sprzedawcą. Na ich podstawie spróbujemy zdiagnozować, czego sprzedawcy nie wiedzą o swoich klientach i czego klienci oczekują od sprzedawców przyszłości.

W drugim kroku uczestnicy zapoznają się z tajemnicami sprzedażowej broni i amunicji. Jak zwiększyć efektywność działu sprzedaży przy minimalizacji kosztów i jak nie wpaść w typowe pułapki zarządzania działem wsparcia sprzedaży? Wystąpienia prelegentów w tym bloku dostarczą szczegółowej wiedzy między innymi na temat optymalizowania procesów wpływających na ostateczny wynik bitwy.

O najskuteczniejszych metodach rekrutacji żołnierzy i najlepszych modelach przywództwa porozmawiamy w kroku trzecim. W tej części dnia zaprezentowane zostaną badania psychometryczne dotyczące osobowości sprzedażowej, a także wady i zalety różnych modeli zarządzania zespołem (na przykładach).

W kroku czwartym prelegenci przybliżą natomiast możliwe strategie rozgrywek przy negocjacyjnym stole. Podejdziemy jednak do tematu nietypowo – opowiemy bowiem o negocjacjach nie w kontekście rozmowy z klientem, lecz jako o narzędziu zarządczym. Ten temat zakończy pierwszy dzień konferencji, a uczestnicy skierują się na „przepustkę” umożliwiającą budowanie relacji biznesowych.

Drugi dzień w całości poświęcony zostanie strategiom podejmowania decyzji o celach ataku i dobraniu uzbrojenia. To ostatni, piąty krok do skutecznego zwycięstwa. Wady i zalety poszczególnych kanałów dystrybucji, technologiczne rozwiązania napędzające sprzedaż, tajniki logistyki budowania sieci handlowej i sposoby na utrzymanie klienta przedstawią doświadczeni specjaliści.

Forum Szefów Sprzedaży od lat dostarcza dyrektorom sprzedaży wskazówek taktycznych najwyższej jakości. Udział w wydarzeniu pomoże Państwu w prognozowaniu wydarzeń na polu sprzedażowej bitwy i co najważniejsze – podejmowaniu właściwych decyzji prowadzących do wygranej.

Szczegółowy program konferencji znajduje się na stronie https://kongres-sprzedazowy.explanator.pl/.

Dodaj komentarz

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl