Logo_Telemarketer roku (600 x 559)

Rusza 8. edycja konkursu Telemarketer Roku 2016 i Złota Słuchawka

Tegoroczna edycja konkursu Telemarketer Roku będzie przebiegać pod hasłem „Telemarketer 3.0 – nowa, lepsza wersja najtrudniejszego zawodu świata.” Przyjmowanie zgłoszeń rozpoczyna się już 7 marca i potrwa
do 8 kwietnia 2016.

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB już po raz ósmy organizuje konkurs Telemarketer Roku. Celem konkursu jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego i zwiększenie prestiżu tej trudnej i niedocenianej pracy. Konkurs przeprowadzany jest w celu promocji działań realizowanych za pośrednictwem struktur typu call/contact center poprzez identyfikowanie
i propagowanie dobrych praktyk rynkowych.

To jedyne tego typu wydarzenie branży call/contact center. Z roku na rok, do udziału w nim zgłasza się co raz więcej firm. Po siedmiu edycjach konkursu liczba uczestników osiągnęła w sumie wynik 700 osób i 130 firm zgłaszających. SMB przewiduje, że w tym roku uda się pobić kolejny rekord liczby zgłoszeń.

Zgłoszenia są przyjmowane od 7 marca do 8 kwietnia na stronie https://telemarketerroku.pl/ w zakładce WEŹ UDZIAŁ. Co roku do konkursu zgłaszają się pracownicy call center zarówno dużych firm, takich jak banki, firmy ubezpieczeniowe czy telekomunikacyjne oraz mniejszych, dla których jakość pracy call/contact center jest niezwykle ważna.

Nad merytoryczną stroną konkursu czuwa Rada Programowa, złożona
z przedstawicieli największych polskich firm, związanych z branżą call/contact center. Wyboru Telemarketera Roku 2016 dokonuje Jury wyłonione przez Radę Programową, złożone z trenerów-praktyków oraz ekspertów rynku call center. W tym roku w Jury zasiądą przedstawiciele takich firm, jak: Alior Bank, Credit Agricole, ING Bank Śląski, BEST, Comarch, PLL LOT, Getin Noble Bank, Orange, Bank BPH, Centrum Bankowości Bezpośredniej, Circinus Training Center, DataContact, Idea Call Center i AXA. Pełna lista składu Jury i Rady Programowej znajduje się na stronie telemarketerroku.pl. Nagrodą w konkursie jest przyznanie tytułu oraz statuetki Telemarketera Roku 2016.

Równolegle z Telemarketerem Roku 2016 prowadzony jest konkurs Złota Słuchawka. Jego celem jest promocja najlepszych praktyk zarządzania działalnością call/contact center, najlepszych projektów realizowanych w tego typu strukturach oraz firm i osób budujących profesjonalizm tej branży.

W wyniku tego konkursu zostaną wyłonione najlepsze projekty w następujących takich kategoriach, jak: kampanie komunikacji z klientami, wewnętrzne projekty optymalizujące, współpraca usługowego call center z klientem zlecającym. Najlepszy projekt zostaje zakwalifikowany do konkursu organizowanego przez ECCCO (European Confederation of Call Center Organization), gdzie będzie rywalizował o nagrodę dla najlepszego projektu telemarketingowego w Europie.

Więcej informacji: Edyta Bach, edyta.bach@ipublicity.pl, tel. 501 23 23 02

Dodaj komentarz