FSS_logo-1

II Forum Szefów Sprzedaży

Zapraszamy do udziału w wydarzeniu. Szczególnie polecamy wprowadzenie do jakże obszernego tematu: Analiza efektywności handlowca – jakie wskaźniki wziąć pod uwagę.

Od tego, jak funkcjonuje dział sprzedaży zależy sukces każdej firmy. To handlowcy pracują na jej wizerunek, rentowność i realizację celów budżetowych, a osiągane przez nich wyniki przekładają się na ocenę pracy szefa sprzedaży.

Jeżeli

  • chcesz zbudować skuteczny zespół sprzedażowy, który bez problemu osiągnie założone cele sprzedażowe,
  • zastanawiasz się, jak przełożyć organizację działu sprzedaży na wzrost efektywności działań sprzedażowych,
  • zależy Ci, aby Twój zespół maksymalnie wykorzystywał swój potencjał sprzedażowy,
  • rozumiesz, że Twój sukces zależy od Twoich handlowców, a osiągane przez nich wyniki świadczą o Twojej skuteczności jako szefa sprzedaży,

nie może zabraknąć Cię na II Forum Szefów Sprzedaży:

 FSS_logo-1 Sprzedażowy Dream TeamWarszawa, 19-20.11.2015

 

Dlaczego warto wziąć udział w Forum?

  • Praktyczna formuła wystąpień – każdy z prelegentów przygotowuje swoje wystąpienie wg schematu: opis problemu – rozwiązanie – trudności, które pojawiły się podczas wdrażania rozwiązania – efekty/ wnioski.
  • Plan i program Forum – aby jak najlepiej dostosować program Forum do potrzeb i oczekiwań uczestników, tematykę, rozkład i długość poszczególnych wystąpień oraz przerw zaplanowaliśmy w oparciu o wyniki ankiety przeprowadzonej wśród uczestników poprzedniej edycji Forum.
  • Prelegenci – szefowie sprzedaży mogący pochwalić się wymiernymi sukcesami.
  • Nowe miejsce – Forum odbędzie się w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie. Nową lokalizację wybraliśmy ze względu na przestronne i nowocześnie wyposażone sale oraz wysoki standard obsługi. Dodatkowo uczestnicy Forum, którzy zechcą skorzystać z noclegu w hotelu, mogą liczyć na specjalne rabaty.
  • „Szef Sprzedaży wieczorową porą” – zdając sobie sprawę, jak ważne w sprzedaży jest nawiązywanie nowych kontaktów, przygotowaliśmy mniej oficjalną część Forum, podczas której uczestnicy będą mieli okazję lepiej się poznać, a także skorzystać z wielu przygotowanych przez nas atrakcji.

 

Program Forum

Dzień I, 19 listopada 2015 r.
Panel I: Sprzedażowy Dream Team
  • Jak znaleźć gwiazdę sprzedaży w tłumie kandydatów – analizujemy proces rekrutacyjny przeprowadzony w dziale sprzedaży jednej z wiodących na rynku firm branży FMCG
  • Analiza efektywności handlowca – jakie wskaźniki wziąć pod uwagę
  • Jak ograniczyć rotację w zespole i zatrzymać najlepszych handlowców – diagnoza problemu i propozycje rozwiązań zmniejszających fluktuację
Panel II: Organizacja i zarządzanie działem sprzedaży
  • Jak przełożyć organizację działu sprzedaży na realizację celów sprzedażowych –oceniamy różne sposoby organizacji działu sprzedaży w odniesieniu do wyników sprzedażowych
  • Jak osiągać z zespołem ponadprzeciętne wyniki – zmiana modelu zarządzania w dobie zwiększonej konkurencyjności
 

 

Panel specjalny na życzenie uczestników

  • Zakaz konkurencji – kiedy opłaca się w dziale sprzedaży

 

Szef Sprzedaży wieczorową porą

  • Mniej oficjalna część Forum, podczas której uczestnicy będą mieli okazję lepiej się poznać, a także skorzystać z wielu przygotowanych specjalnie dla nich atrakcji.

 

II dzień, 20 listopada 2015 r.

Panel III: Efektywny system wynagradzania i motywowania handlowców·

  • W jaki sposób powiązać system wynagradzania z celami sprzedażowymi – budowa współodpowiedzialności handlowców za realizację planów sprzedażowych
  • System premiowania – na jakich zasadach go oprzeć, aby był efektywny dla firmy i motywował handlowców
  • Plan sprzedaży, system motywacyjny a wyniki – czyli co w praktyce motywuje handlowca

 

Panel specjalny na życzenie uczestników

  • Skuteczny sposób motywacji handlowców: przykłady wykorzystania grywalizacji w programach motywacyjnych

Więcej informacji: www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl

Kongres poprowadzi:

IZA KREJCA-PAWSKI

Szef, praktyk i trener sprzedaży. Szefowa firmy szkoleniowej IKP Szkolenia, w wolnej chwili prowadzi blog i pisze artykuły sprzedażowe. Wcześniej trener wewnętrzny w dwóch firmach handlowych, wspierający handlowców i kadrę managerską w zwiększaniu efektywności działania. Jako szef sprzedaży wspierała od podstaw tworzenie i rozwój zespołów sprzedażowych. Prowadziła szkolenia m.in. dla GTV, Tchibo, Leroy Merlin, MV Center, Bank Spółdzielczy Muszyna – Krynica Zdrój, MT Partner, Noblecert, Antar, Creative Products, Invest Media, RCC NOVA, Smarttech, Wędlina z Lublina S.A., Hortico S.A, HAP Armatura, Domex.

 

Prelegenci:

JAKUB ANTKOWIAK

Adwokat, wspólnik w kancelarii Bojanowski Antkowiak Kancelaria Adwokacka. Specjalizuje się w prawie handlowym i cywilnym oraz kompleksowej obsłudze prawnej przedsiębiorstw. Autor artykułów publikowanych w „Szefie Sprzedaży”.

LECH DWORACZYŃSKI

Jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych, jak i pojedynczych handlowców. Nadal czynny zawodowo menedżer sprzedaży, odpowiadający za wyniki sprzedażowe organizacji, jak i kariery zawodowe podwładnych handlowców.

SŁAWOMIR ŁEBKOWSKI

Od 14 lat właściciel firmy IT Companion. Realizował projekty dla takich firm jak: Castorama, Orange, Samsung, GEFCO i największe agencje BTL-owe w Polsce. Od 8 lat rozwija autorski system wsparcia raportowania sprzedaży, merchandisingu, badań półki, audytów (SFA/FFA) pt. Sales Companion. Od 2014 roku z powodzeniem wdraża autorski projekt grywalizacyjny dla handlowców pt. Hansa. Autor artykułów nt. wykorzystania grywalizacji w biznesie.

 ROBERT NOWOROLSKI

Konsultant i trener biznesu, współzałożyciel Quest Change Managers. Ekspert w zakresie procesów biznesowych i zarządzania czasem, analityk i inspirator zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm. Absolwent wydziału Finansów Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Szkoły Trenerów TROP. Posiada certyfikat zarządzania projektami PMI®. Biznesowo wychowany w nurcie nowoczesnych metod zarządzania i sprzedaży. Posiada szerokie doświadczenie jako menedżer, coach, trener i konsultant członków zarządów i menedżerów kilkudziesięciu średnich i dużych przedsiębiorstw.

LESŁAW SIEROCKI

Absolwent psychologii w warszawskiej Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Wspierał klientów w firmach szkoleniowych, pracował jako trener i coach sprzedaży w korporacji kosmetycznej, kierował pracami organizacji pozarządowej, a obecnie pracuje jako koordynator projektów grywalizacyjnych w firmie Companion.

 RAFAŁ TABACZEK

Trener, coach Alior Instytut Biznesu, laureat Nagrody Polish National Sales Awards w kategorii Najlepszy Trener Sprzedaży w  Polsce w 2014 roku oraz zdobywca wyróżnienia PNSA w kategorii Super Sprzedawca w 2014 roku. Ekspert w zakresie sprzedaży z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży bankowej, ubezpieczeniowej, motoryzacyjnej, elektrotrotechnicznej, FMCG, windykacyjnej. Jako trener pracuje blisko 6 lat, w tym czasie przeszkolił ponad 3500 osób.

 MATEUSZ WÓJTOWICZ

Ekspert ds. rekrutacji w obszarze sprzedaży i marketingu w Hays Polska. W ramach swojej dostarcza klientom kompleksowych rozwiązań zmierzających do realizacji wymagających potrzeb rekrutacyjnych w ramach kilku kluczowych sektorów – mediów, rozrywki, oraz FMCG. Wśród klientów, z którymi pracuje są zarówno międzynarodowe korporacje, jak i mniejsze firmy lokalne oraz organizacje dopiero otwierające swoje przedstawicielstwa w Polsce. Łącząc pasję z pracą skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z obszaru marketingu (marketing produktowy, zarządzanie marką, zarządzanie komórkami marketingowymi), sprzedaży oraz wsparcia sprzedaży.

Organizator:

 2 „SZEF SPRZEDAŻY”

Czasopismo stawiające na praktykę, zawierające odpowiedzi na problemy spędzające sen z powiek wielu menadżerom sprzedaży; przykłady strategii, które przyniosły sukces czołowym firmom w swoich branżach oraz narzędzia ułatwiające tworzenie planów, przygotowywanie raportów i zarządzanie zespołem sprzedażowym.

 2 EXPLANATOR

Dodaj komentarz