Jak być dobrym trenerem dla swoich ludzi?

img_309

Wiemy mniej więcej, jakich cech potrzeba, by być dobrym trenerem. Przyjrzyjmy się zatem, jak widzą to zagadnienie szeregowi pracownicy, sprzedawcy, których będziesz szkolił i wspierał poprzez trening.


Dobry trener będzie się szczerze interesował poznaniem mnie i moich problemów. 
To nie oznacza, że masz się stać nagle moim najlepszym przyjacielem. Będziesz się po prostu starał zrozumieć moje umiejętności, ambicje i potrzeby szkoleniowe. Jeśli nie poświęcisz czasu na poznanie mnie, to nigdy nie dowiesz się, czy rzeczywiście pracuję najlepiej jak umiem.

 
Dobry trener nie będzie zwracał uwagi na moje wymówki, będzie stawiał przede mną wyzwania i mobilizował mnie do lepszej pracy.
Czasami nie potrafię spojrzeć na siebie z dystansu. Czasami nie będę chciał się starać np., z powodu lęku przed porażką. Jako mój trener chcę, abyś stawiał przede mną nowe wyzwania, testował granice moich umiejętności. Nie akceptuj moich wymówek, okaż wiarę w moje zdolności i potencjał żądając więcej! Jeśli mi się nie uda, to pokaż mi, gdzie zrobiłem błąd, żebym mógł się uczyć.

 
Dobry trener będzie mnie uczył odpowiedzialności za podjęte zobowiązania.
Pracując nad konkretnym zadaniem, czasami będzie mi trudno pozostać na właściwym kursie. Zaczynanie pracy nad zadaniem jest łatwiejsze, mam entuzjazm i motywację, które często tracę w procesie pracy. Oczekuję, że mój trener, będzie przypominał mi o moich obowiązkach, o tym jak ważna jest moja praca dla całej firmy.

 
Dobry trener będzie mnie dopingował, wspierał moje wysiłki i cieszył się z moich sukcesów.
Będzie wiele sytuacji, gdy będę kwestionował swoje własne umiejętności i wiedzę. Wtedy będę potrzebował wsparcia, którego możesz udzielić poprzez wyrażanie uznania za pracę, którą już wykonałem lub gdy pomożesz mi dotrzeć do niezbędnych środków. Będzie to wymagało częstych spotkań, krótkich, ale uczciwych rozmów

 
D.D.



Podobne artykuły:



Podobne srtykuły

Jak znaleźć dobrego coacha

Jak skutecznie wdrażać nowego sprzedawcę

Trening sprzedażowy