IMG_20181122_172728

Poligon Szefów Sprzedaży „Strategia i taktyka” 21-22 listopada 2019, Warszawa

Poligon Szefów Sprzedaży czeka na chętnych rekrutów!

 

Praca menedżera sprzedaży to codzienna walka na wielu frontach. Bez dobrego przygotowania sztabowego trudno jednak liczyć na spektakularne efekty. Dokładny wywiad, umożliwiający rozpoznanie sytuacji oraz uważna lektura raportów z pola bitwy o klienta są niezbędne do opracowania zwycięskiej strategii i taktyki. Bez lojalności i oddania podległych jednostek oraz udanych sojuszy z sieciami dystrybucyjnymi sprzedażowy plan ataku nie ma jednak szans powodzenia.

 

Wszystkich szefów sprzedaży, którzy:

  • Chcą rozstrzygnąć, które dane i liczby z przeglądanych raportów mają strategiczne znaczenie dla ostatecznego wyniku zespołu, a które są jedynie zasłoną dymną;
  • Zastanawiają się, jak przełożyć sprzedażową strategię i taktykę na konkretne działania swojej jednostki, które doprowadzą ją do zwycięstwa w walce o klienta;
  • Poszukują sprawdzonych sposobów na skuteczną kontrolę nad swoim garnizonem – w tym także nad oddziałami rozproszonymi i komandosami;
  • Chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat tworzenia i prowadzenia wartościowych i silnych sojuszy z sieciami partnerskimi

 

zapraszamy na Poligon Szefów Sprzedaży, który w tym roku odbędzie się pod hasłem: „Strategia i taktyka – procesowe zarządzanie sprzedażą w praktyce” .

 

Podczas dwóch dni wypełnionych merytorycznymi wystąpieniami ekspertów praktyków uczestnicy dowiedzą się, jak efektywnie zarządzać sprzedażą dzięki odpowiedniemu ułożeniu poszczególnych

procesów i wsparciu Sales Excellence, wybrać i kontrolować właściwe wskaźniki efektywności

zespołu sprzedażowego i pojedynczych handlowców, jak pozyskać i podtrzymywać zaangażowanie

kluczowych pracowników, wynegocjować korzystną umowę z siecią handlową, wykorzystać teorię

ograniczeń do podnoszenia wyniku firmy oraz projektowania procesu sprzedaży, użyć sztucznej inteligencji do wsparcia sprzedaży tak, aby przyniosło to wymierne efekty.

Przez cały pierwszy dzień trwania konferencji uczestnicy będą też mogli wziąć w oryginalnym, stworzonym specjalnie na tę okazję projekcie grywalizacyjnym, a wieczorem – zintegrować się w Klubie Oficerskim, w którym zaplanowaliśmy dodatkowe atrakcje.

Drugiego dnia konferencji czekają na Państwa m.in. round tables – dodatkowe case study

pogłębiające tematy prezentowane przy osobnych stolikach, z możliwością swobodnego zadawania

pytań prelegentom oraz wyjątkowe wystąpienie w formule spektaklu interaktywnego.

W sztabie szkoleniowym między innymi znani z łamów „Szefa Sprzedaży” Lech Dworaczyński, Renata Kozłowska, Karol Bartkowski i Piotr Bień.

Warto dać się zrekrutować!

 

Kiedy i gdzie? 21-22 listopada 2019r., Warszawa

Organizator: „Szef Sprzedaży”

Więcej informacji: kongres-sprzedazowy.explanator.pl

Dodaj komentarz