Nowa książka Lecha Dworaczyńskiego
Chcesz ze swoim zespołem osiągnąć sukces?
Nie eksperymentuj metodą prób i błędów!
Działaj profesjonalnie!
Rekrutacja pracownika, to proces żmudny, czasochłonny i wymagający odpowiedniego przygotowania. Jakiekolwiek działanie na skróty w tym obszarze prowadzi do bardzo poważnych konsekwencji – zmarnowania czasu i pieniędzy.
- Jak zatrudniać, by nie zwalniać i nie ponosić z tego tytułu dużych kosztów?
- Jak znaleźć idealnego kandydata do zadania, jakie przed nim stawiasz?
- Jak określić potrzeby rekrutacyjne?
- Jak powinien przebiegać POPRAWNY proces rekrutacji?
- Jak właściwie przeprowadzić proces wdrożenia?
Odpowiedzi na te oraz inne kwestie związane z przeprowadzeniem skutecznej rekrutacji znajdziesz w niniejszej książce, która stanowi tzw. “kompendium wiedzy w pigułce”
Spis treści
WSTĘP
REKRUTACJA
1. Jakich pracowników potrzebuje dział sprzedaży, czyli rzecz o skutecznej rekrutacji
2. Kim jest prawdziwy sprzedawca i jakie cechy powinna posiadać osoba, którą chcemy zatrudnić do działu sprzedaży?
3. “MAM TALENT!”, czyli jak prowadzić rekrutację, by wyłuskać prawdziwe talenty sprzedażowe
4. Kto szuka, ten znajdzie! Sposoby i metody skutecznego poszukiwania
5. Jak znaleźć prawdziwy diament, czyli właściwa selekcja kandydata
6. Jak rekrutować osoby z pokolenia X, Y, Z?
7. Role działu HR i menedżera sprzedaży w rekrutacji pracowników
8. W poszukiwaniu długodystansowca, czyli jak prowadzić rozmowy rekrutacyjne
9. Co robisz źle, czyli 10 kardynalnych błędów menedżera
10. Nieznane zagrożenia, poważne konsekwencje
11. Podsumowanie
12. Narzędzia wspomagające rekrytację
WDROŻENIE
13. Koniec procesu rekrutacji jest początkiem procesu wdrożenia
14. Etap pierwszy – dokładne omówienie całego procesu
15. Etap drugi – podpisanie kontraktu menedżerskiego
16. Etap trzeci – wdrożenie firmowego procesu planowania i rozliczania czasu pracy
17. Etap czwarty – określenie rynku docelowego dla sprzedawcy
18. Etap piąty – przeprowadzenie niezbędnego procesu szkoleniowego
19. Etap szósty – przeprowadzenie cotygodniowych spotkań analitycznych
20. Etap siódmy – zapewnienie wsparcia doświadczonego sprzedawcy
21. Podsumowanie
22. Narzędzia wspomagające wdrożenie
O AUTORZE
O FIRMIE
Cena: 39,90 PLN
Jeśli chcesz dokonać zakupu prosimy o kontakt: redaktor@menedzersprzedazy.pl