ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

Nowa książka Lecha Dworaczyńskiego

Chcesz ze swoim zespołem osiągnąć sukces?

Nie eksperymentuj metodą prób i błędów!

Działaj profesjonalnie!

Rekrutacja pracownika, to proces żmudny, czasochłonny i wymagający odpowiedniego przygotowania. Jakiekolwiek działanie na skróty w tym obszarze prowadzi do bardzo poważnych konsekwencji – zmarnowania czasu i pieniędzy.

  • Jak zatrudniać, by nie zwalniać i nie ponosić z tego tytułu dużych kosztów?
  • Jak znaleźć idealnego kandydata do zadania, jakie przed nim stawiasz?
  • Jak określić potrzeby rekrutacyjne?
  • Jak powinien przebiegać POPRAWNY proces rekrutacji?
  • Jak właściwie przeprowadzić proces wdrożenia?

Odpowiedzi na te oraz inne kwestie związane z przeprowadzeniem skutecznej rekrutacji znajdziesz w niniejszej książce, która stanowi tzw. “kompendium wiedzy w pigułce”

 

Spis treści

WSTĘP

REKRUTACJA

1. Jakich pracowników potrzebuje dział sprzedaży, czyli rzecz o skutecznej rekrutacji

2. Kim jest prawdziwy sprzedawca i jakie cechy powinna posiadać osoba, którą chcemy zatrudnić do działu sprzedaży?

3. “MAM TALENT!”, czyli jak prowadzić rekrutację, by wyłuskać prawdziwe talenty sprzedażowe

4. Kto szuka, ten znajdzie! Sposoby i metody skutecznego poszukiwania

5. Jak znaleźć prawdziwy diament, czyli właściwa selekcja kandydata

6. Jak rekrutować osoby z pokolenia X, Y, Z?

7. Role działu HR i menedżera sprzedaży w rekrutacji pracowników

8. W poszukiwaniu długodystansowca, czyli jak prowadzić rozmowy rekrutacyjne

9. Co robisz źle, czyli 10 kardynalnych błędów menedżera

10. Nieznane zagrożenia, poważne konsekwencje

11. Podsumowanie

12. Narzędzia wspomagające rekrytację

WDROŻENIE

13. Koniec procesu rekrutacji jest początkiem procesu wdrożenia

14. Etap pierwszy – dokładne omówienie całego procesu

15. Etap drugi – podpisanie kontraktu menedżerskiego

16. Etap  trzeci – wdrożenie firmowego procesu planowania i rozliczania czasu pracy

17. Etap czwarty – określenie rynku docelowego dla sprzedawcy

18. Etap piąty – przeprowadzenie niezbędnego procesu szkoleniowego

19. Etap szósty – przeprowadzenie cotygodniowych spotkań analitycznych

20. Etap siódmy – zapewnienie wsparcia doświadczonego sprzedawcy

21. Podsumowanie

22. Narzędzia wspomagające wdrożenie

O AUTORZE

O FIRMIE

 

Cena: 39,90 PLN

Jeśli chcesz dokonać zakupu prosimy o kontakt: redaktor@menedzersprzedazy.pl

Dodaj komentarz