Wydarzenie FB - GRAFIKI

KONTROLA CZŁONKÓW ZESPOŁU SPRZEDAŻOWEGO

Zapraszamy na szkolenie!

 

Więcej informacji o wydarzeniu:

KONTROLA CZŁONKÓW ZESPOŁU SPRZEDAŻOWEGO

 

 

Miejsce i Data

15-16 listopada 2018

Centrum Szkoleniowe Pałac Bagatela, Czekanów

 

Dla kogo szkolenie

  • Właściciele firm, dyrektorzy handlowi, menedżerowie odpowiedzialni za wyniki sprzedaży w organizacji, obsługę klienta i działania marketingowe.

 

Korzyści

Nikt nie lubi być kontrolowany. Jednak tylko prawidłowa kontrola daje informacje menedżerowi i jego podwładnemu, co zrobiono a co należało zrobić. Omówienie najważniejszych aspektów kontroli, począwszy od sposobu jej komunikacji, celowości przeprowadzania, stosowanych narzędzi, po tworzenie niezbędnej dokumentacji. Nie ma miejsca na błędy w tym obszarze. Poznaj sprawdzone metody najlepszych menedżerów i rozważ ich wdrożenie we własnej działalności.

Program szkolenia

1. Podstawa kontroli menedżerskiej

Jak „sprzedać” podwładnym czynności kontrolne, aby nie budziły negatywnych emocji, tylko szansę na ułatwienie pracy?

2. Główne problemy kontroli

Jak zdefiniować punkt odniesienia, zrozumiały dla każdej ze stron i akceptowalny?

3. Opis standardów pracy

W jaki sposób stworzyć dokumentację procesową a następnie skutecznie ją wykorzystać?

4. Metody skutecznej kontroli

Jak, gdzie i kiedy przeprowadzać procesy kontrolne, nie zajmując czasu handlowca?

5. Ekonomia w działaniach kontrolnych

Jak przeprowadzać czynności kontrolne, nie marnując cennych zasobów?

6. Typowe błędy w procesie kontroli handlowców/doradców klienta

Jakie czynniki powodują niewłaściwy punkt skupienia, powodujący problemy komunikacyjne?

7. Odpowiedzi na pytania uczestników, indywidualne rozmowy

TRENER

Lech Dworaczyński – jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych jak i pojedynczych handlowców. Nadal czynny zawodowo menedżer sprzedaży, odpowiadający za wyniki sprzedażowe organizacji, jak i kariery zawodowe podwładnych handlowców. Swoje poglądy, przemyślenia w obszarze procesów sprzedażowych i szeroko pojętej obsłudze klienta od kilku lat umieszcza na na portalu www.menedzersprzedazy.pl oraz na blogu www.dworaczynski.pl

Dodaj komentarz