Nie mam czasu się z Panem spotkać

img_518
Klient mówi tak, ponieważ nie widzi, co dostanie w zamian za poświęcony czas. Pokażcie mu korzyści jakie wyniesie ze spotkania, a z pewnością łatwiej przekonacie klienta, żeby poświęcił odrobinę czasu i uwagi.



Jak może zareagować sprzedawca:



•    Pan jest świadom wartości swego czasu, a ja jestem pewien wartości swojego produktu. Jestem również pewien, że mogę pomóc Panu zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy. Jeśli Pan zechce poświęcić mi tylko 10 minut, to być może uda się Panu zaoszczędzić 1000 złotych, a może nawet więcej!



•    Nie ma Pan czasu, by zarabiać więcej pieniędzy?



•    Doskonale Pana rozumiem. Dlatego właśnie chciałbym Panu udowodnić, że każda minuta, którą poświęci Pan na nasze spotkanie, może oznaczać konkretne pieniądze w Pana portfelu. Proszę dać mi tylko kilka minut.



•    Jeśli jest Pan zajęty, to jest Pan właściwą osobą, z którą chcę się spotkać i porozmawiać. Nasza oferta skierowana jest do ludzi, którzy nie mają czasu i szukają sposobów na jego oszczędzanie. Jeśli Pan sobie życzy, to mogę powiedzieć Panu jak nasz produkt zaoszczędzi pański czas i pieniądze?



•    Jestem pewien, że nie mówi Pan, że jest Pan zbyt zajęty na rozmowę swoim klientom! (poczekaj na odpowiedź). Moja oferta może przynieść Panu tyle samo, a może nawet więcej pieniędzy niż 5 klientów. Czy chce Pan się dowiedzieć w jaki sposób?



•    Rozumiem doskonale pańskie położenie. Jeśli dzwonię w nieodpowiedniej chwili, to kiedy będziemy mogli swobodnie porozmawiać?



•    Rozumiem Pana. Ja również jestem bardzo zajętym człowiekiem. Czy może mi Pan poświęcić dosłownie 5 minut. Jestem przekonany, że nie uzna Pan tych kilku chwil za stracony czas!



•     Jeśli Pan chce, to wyślę Panu katalog. Znajdzie Pan tam dokładnie te same informacje, które ja bym Panu przekazał. Jest tylko jedna różnica. Przejrzenie katalogu zajmie Panu dobre pół godziny. Ja przedstawię Panu naszą ofertę w 15 minut. Jest Pan zajętą osobą, więc w tym wypadku spotkanie wydaje się być najlepszym rozwiązaniem.



•    Cóż może być dla Pana bardziej ważne niż okazja zarobienia dodatkowych pieniędzy?



•    Rozumiem, że pańskie stanowisko wynika z faktu, że nie wie Pan wystarczająco dużo o naszym produkcie. Jeśli zechce Pan poświęcić 5 minut swojego czasu, to wyjaśnię Panu dlaczego nasza oferta jest taka ważna!



Jak wy radzicie sobie z takimi zastrzeżeniami? Wszystkich, którzy chcieliby się podzielić swoją wiedzę i doświadczeniem zapraszamy do komentowania!