Studium Wsparcia Obsługi Klienta oraz Standardy Kierowania Zespołem Handlowym
Tylko do 29 października trwają zapisy na dwusemestralne studium Wsparcie Obsługi Klienta dla Liderów oraz Standardy Kierowania Zespołem Handlowym. To pierwszy w Polsce praktyczny kierunek przeznaczony przede wszystkim dla dyrektorów i menedżerów działów obsługi klienta i sprzedaży oraz dla osób pełniących funkcje account menedżerów, koordynatorów, coachów ds. sprzedaży, jak również dla osób aspirujących do obsady stanowisk menedżerskich w w/w zagadnieniach.
W programie Studium między innymi:
1. Rynkowe uwarunkowania i nowe ryzyka dla obsługi klienta
2. Organizacja obsługi klienta, stacjonarnej i mobilnej
3. Operacyjne zarządzanie zespołem handlowym
4. Komunikacja przywódcza w obsłudze klienta
5. Innowacje w dziale obsługi klienta i trening kreatywności
6. Kluczowe aspekty prawne sprzedaży i obsługi klienta – rozumienie konsekwencji i narzędzi
7. Ambasador zdrowia – konkretne wytyczne i programy prewencyjne dla menadżerów
8. Przywództwo, rekrutacja, a selekcja zadaniowa członków zespołu
9. Plany naprawcze i restrukturyzacja obszarów.
10. Wsparcie obsługi klienta – Szef/Lider jako coach
Rolę wykładowców pełnić będą wyłącznie uznani eksperci, o ugruntowanej pozycji w swoich dziedzinach, posiadający unikalne doświadczenie w praktycznej realizacji obsługi klienta i zarządzania sprzedażą: Robert Krool (pomysłodawca i główny autor koncepcji Studium), i w zależności od miasta (Warszawa/Gdańsk) prof. Krzysztof Rybiński (Rektor Uczelni Vistula), prof. Jan Fazlagić (Kierownik Studium) oraz dr Marcin Geryk (Kanclerz Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku). Do wykładów zaproszeni zostali także: Lech Dworaczyński, mec. Waldemar Podel, dr Jarosław Sikora, Robert Buszta, Joanna Malinowska-Parzydło, dr Marcin Chłodnicki, Krzysztof Pawlak, Michał Gołaś
Zapisy i informacje szczegółowe o Studium:
Warszawa: www.vistula.edu.pl
Gdańsk: www.wsz.pl