Twoja pasja decyduje o Twoim sukcesie

Czy sprzedaż to Twoja pasja? Jeśli chcesz odnieść sukces, to twój klient musi widzieć, czuć i słyszeć, że sprzedaż i pomaganie mu są twoją pasją.



Pasja to słowo używane powszechnie, a mimo to niewielu naprawdę rozumie, jakie to słowo ma znaczenie w relacjach sprzedażowych. Mam przed sobą naukowe opracowanie, z  którym jeszcze nie zdążyłem się dokładnie zapoznać, a które pokazuje, jaki olbrzymi wpływ ma pozytywne postawa na sprzedaż. To, co ja wiem z codziennej praktyki nie wymaga naukowych rozpraw. Sprzedawcy, dla których sprzedaż to pasja sprzedają więcej. Ba, nie tylko więcej, ale mają lepszych klientów, większe marże etc.



Skąd się bierze pasja? To głęboko zakorzenione przekonanie, że jako sprzedawca chcę  i muszę pomagać swoim klientom.



Sprzedawcy z pasją  to ludzie o wysokim poziomie empatii i zainteresowania problemami swoich klientów. To manifestuje się mową ciała, umiejętnością  słuchania. Mówiąc wprost, taki sprzedawca prezentuje taką pozytywną  postawę w każdym aspekcie procesu sprzedaży.



Gdy dochodzi do interakcji klient-sprzedawca z pasją, to dynamika dyskusji zmienia się, co nie oznacza, że sprzedawca ma ślepo wykonywać i dostosowywać  się do wymagań klienta.



Przeciwnie, uważam, że pasja daje sprzedawcy odpowiedni poziom pewności siebie, ponieważ  taki sprzedawca wie, że to co sprzedaje ma pozytywny wpływ na biznes i życie klienta.



Pasja do sprzedaży wpływa nie tylko na sam proces, ale również na samego sprzedawcę, jego skupienie i motywację. Ludzie z pasją są zwyczajnie bardziej aktywni, bardziej zaangażowani i skupieni na celu.



Pasja jest czymś, czego nie można się nauczyć, to coś, co trzeba sobie wypracować  i zarazić się od innych. Uważam, że pasja jest właśnie bardzo zaraźliwa.



Gdy jedna osoba demonstruje taką postawę, gdy pomaga innej, to zaczyna się tworzyć swoisty łańcuch zależności. Rozbudzamy entuzjazm i pasję do pomagania sobie nawzajem, swoim klientom.



Waszym celem każdego dnia, nie jest tylko sprzedawanie, ale sprzedawanie z pasją.



Zadajcie sobie następujące pytanie: „Czy sprzedaż to moja pasja i czy lubię poświęcać  swoją energię i czas pomagając innym?” Ci, którzy odpowiedzą sobie na te pytania twierdząco odkryli lub wkrótce odkryją olbrzymie korzyści płynące z takiej postawy.



Mark Hunter



Źródło: http://thesaleshunter.com/your-passion-helps-decide-your-success/