Relacja z konferencji Poland and CEE Retail Summit

Pomiędzy 21 a 22 marca w Warszawie w hotelu Marriot odbyła się III konferencja Poland & CEE Retail Summit, przeznaczona dla specjalistów z branży detalicznej w Polsce. Było to niezwykle ciekawe spotkanie, podczas którego specjaliści z tego segmentu rynku dzielili się swoimi pomysłami, rozwiązaniami i spostrzeżeniami na temat obecnych trendów.

 

Dwudniowa konferencja została podzielona na 4 segmenty tematyczne:



•    Inspiracja w handlu detalicznym oraz w sektorze FMCG;

•    Shopper marketing oraz zarządzania kategorią;

•    Zakupy, sprzedaż i marka własna;

•    Logistyka i łańcuch dostaw;

 

Oprócz nich odbyły się także sesje plenarne, w których występowali reprezentanci poszczególnych sieci i marek, przedstawiając rozwiązania dotyczące wybranych kwestii. Pytania i dyskusje po każdej z prelekcji były równie stymulujące jak same wykłady.



Poland & CEE Retail Summie zgromadziło około 400 uczestników tak z Polski, jak i ze strony naszych zachodnich sąsiadów. Reprezentowali oni producentów, dostawców usług, specjalistów logistyki oraz przedstawicieli sieci handlowych. W forum uczestniczyli m.in. prezesi, członkowie zarządów  i top management następujących przedstawicieli handlu detalicznego i hurtowego : Jeronimo Martins Dystrybucja, Tesco Polska, BOMI, Piotr i Paweł, Tradis, Polska Grupa Supermarketów, Lewiatan Holding, Żabka Polska, Eurocash, Interchem,  Intermarche, Intersport,  Alma Market, Polbita,  Kakadu,  EM&F Group,  Empik,  KPH Społem, A.pl, Organic Farma Zdrowia, EKO Holding, Grupa Kapitałowa Specjał, Profi Rom Food Romania. Swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami podzieliło się ponad 50 prelegentów, którzy mówili między innymi o tym, kim jest współczesny kupiec, jak wyglądają jego koszyk zakupowy, na czym się on skupia, jak promować marki w hipermarketach i supermarketach, jakie są trendy w handlu detalicznym, jak można usprawnić działanie sklepów, jak unowocześnić kanały sprzedaży, jak wykorzystać badania biometryczne w sprzedaży, jakie są tendencje na wschodzie i zachodzie Europy, czym charakteryzują się dyskonty a czym supermarkety, jaka jest przewaga każdego z nich – to tylko wybrane kwestie jakie zostały poruszone podczas tego spotkania.

 

Konferencja była owocna i efektywna. Interesujące spotkania biznesowe i rozmowy na temat współczesnych rynków z ekspertami w tej dziedzinie, a czasami i z osobami, które mają zdecydowany wpływ na działania tego rynku, mogły okazać się kluczowe w budowaniu własnej strategii sprzedaży.



Menedżer Sprzedaży objął patronat medialny nad tym wydarzeniem.

 

Relacja zdjęciowa znajduje się tutaj.