Konferencja E-commerce

30 sierpnia 2011 odbyła się IV edycja konferencji E-commerce, poświęconą biznesowi XXI wieku czyli Handlu w Internecie, który rozwija się w błyskawicznym tempie.



Polski rynek e-commerce to najszybciej rozwijający się sektor handlu. Liczba klientów sklepów i aukcji internetowych rośnie szybciej niż liczba internautów w Polsce.

To unikalna okazja do zdobycia najświeższych wiadomości oraz poznania najnowszych trendów z dziedziny E-commerce. Spotkanie z uznanymi ekspertami i praktykami pozwoli w krótkim czasie nie tylko zdobyć wiedzę, ale również wymienić się doświadczeniami.



Tematyka konferencji:

– sukcesy i porażki projektów e-commerce

– użyteczność strony www

– elektroniczny podpis

– budowa i udoskonalenie e-sklepu

– systemy zarządzania treścią stron www

– pozycjonowanie

– E-procurement

– bezpieczeństwo transakcji elektronicznych, kompleksowe rozwiązania płatności elektronicznych

– ochrona e-commerce

– e-marketing



Konferencję kierowana była do:

•dyrektorów ds. strategii i kierowników odpowiedzialnych za rozwój firm

•dyrektorów, kierowników oraz specjalistów z działów marketingu, sprzedaży, strategii i rozwoju

•właścicieli sklepów internetowych i platform aukcyjnych

•osób prowadzących internetową działalność handlową

•specjalistów odpowiedzialnych za kampanie reklamowe dla sektora handlowego

•osób pracujących w dziale marketingu, promocji, sprzedaży bądź obsługi klienta

•praktyków tworzących nowe rozwiązania dla e-commerce

•osób, które chcą rozpocząć sprzedaż w internecie bądź też poszerzyć e-sprzedaż o tradycyjne kanały

•zainteresowanych zagadnieniami związanymi z handlem w internecie





Strona organizatora: http://moneycon.pl/e-commerce