Mogę mieć podobny produkt za mniejsze pieniądze

img_520
To prawda, w wielu przypadkach klient może mieć PODOBNY produkt za mniejsze pieniądze, ale czy otrzyma również podobne, wyjątkowe korzyści? Przecież to właśnie za nie płaci!



Sposoby zbijania obiekcji:



•    Konkurencja jest tańsza, ale to o czymś świadczy. Być może wiedzą, ile tak naprawdę wart jest ich produkt? Czy jeśli kupno podróbki da Panu taką samą satysfakcję jak posiadanie oryginału?



•    Zapytam przewrotnie. Czy Pana firma jest najtańsza w branży?  Co odpowiadacie swoim klientom, gdy mówią, że mogą kupić wasze produkty taniej?  PAN I JA JESTEŚMY W TAKIEJ SAMEJ SYTUACJI. NIE ROBIMY BYLE CZEGO ZA BYŁE JAKIE PIENIĄDZE. WIERZYMY w JAKOŚĆ



•    O jakimkolwiek produkcie Pan myśli, nawet jeśli wygląda tak samo, to musi Pan wiedzieć, że to nie jest ten sam produkt. Jeśli Pan pozwoli, to przedstawię Panu różnice, które sprawiają, że nasz produkt jest unikalny.



•    Owszem, produkty mogą wydawać się podobne, ale zobowiązania gwarancyjne i serwisowe z pewnością się różnią. My oferujemy błyskawiczny serwis, a Pan nie będzie miał przestojów.



•    O ile złotych wspomniany produkt jest tańszy od naszego? Jak długo ma Pan zamiar korzystać z tego produktu? (Poczekaj na odpowiedź) 10 lat. Dobrze. Czy zdaje Pan sobie sprawę, że rezygnuje Pan z produktu o bardzo wysokiej jakości dla kilkudziesięciu złotych?



Jak wy radzicie sobie z takimi zastrzeżeniami? Wszystkich, którzy chcieliby się podzielić swoją wiedzę i doświadczeniem zapraszamy do komentowania!