Mam jeszcze dwie inne oferty do przemyślenia

img_520
Czyli, mówiąc inaczej: Kupię, jak dasz mi lepszą cenę niż inni. To oczywiście jeden z bardziej prawdopodobnych motywów jakimi kieruje się klient, ale porównywanie ofert, to również jego najświętsze prawo. Pamiętaj, że liczą się korzyści z produktu.



•    Czyli chce Pan porównać ceny i korzyści jakie oferują te produkty? To bardzo dobrze. Zadam tylko jedno pytanie. Co przemawia za kupnem naszego produktu, a co przeciwko niemu?



•    To bardzo dobrze, że chce Pan porównać oferty, to bardzo dobrze świadczy o Panu jako świadomym kliencie. Czy mógłbym jednak poznać kryteria, jakimi Pan się kieruje przy porównywaniu ofert i jakie są Pana wymagania?



•    Oczywiście, jeśli dobrze Pan poszuka, to oczywiście znajdzie Pan podobne produkty, które z pozoru wydają się tańsze. Mówię z pozoru, bo zazwyczaj okazują się droższymi rozwiązaniami choćby z powodu obsługi serwisowej. Może, zatem kupić pewny produkt i oszczędzić czas i pieniądze?



•    Dobrze, niech Pan pozbiera więcej ofert. Gdy uzna Pan, że ilość ofert jest wystarczająca, to proszę o kontakt. Jeśli znajdzie Pan lepszą ofertę od naszej, to zaproponuję Panu identyczne warunki.



•    Jest Pan człowiekiem zajętym, a ja chcę zaoszczędzić Panu trochę cennego czasu i dlatego wziąłem ze sobą cenniki konkurencji. Możemy przejrzeć je razem i wspólnie podjąć decyzję.



Jak wy radzicie sobie z takimi zastrzeżeniami? Wszystkich, którzy chcieliby się podzielić swoją wiedzę i doświadczeniem zapraszamy do komentowania!

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl