Znakomita organizacja czasu
„Znakomita organizacja pracy” to książka, która pomoże Ci w zaplanowaniu pracy i przede wszystkim nauczy sposobów, jak nie marnować swojego czasu na czynności, które często pochłaniają go aż nadto.
W zasadzie książkę tworzą 152 krótkie i praktyczne wskazówki. Nie są one pogrupowane w rozdziałach, ale ułożone tematycznie, w związku z czym czytelnik nie będzie miał problemu z odnalezieniem użytecznych dla niego porad.
Dużą zaletą tej pozycji jest fakt, iż można ją czytać wyrywkowo i zagłębiać się jedynie w ten obszar tematyczny, który wymaga poprawy np. organizacje spotkań, pracę z komputerem, pracę przy telefonie, spotkania z pracownikami, zebranie itp.
Czytelnik nie znajdzie w tej książce na pewno żadnej teorii i być może przydałoby się kilka bardziej szczegółowych analiz, jednak na początek szkolenia z zasad organizacji czasu pracy ta książka może być wystarczająca.
Szczegóły znajdują się tutaj