Złota Słuchawka
Złota Słuchawka to prestiżowa nagroda specjalna, będąca częścią konkursu Telemarketer Roku organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. W konkursie mogą stratować firmy, które prowadzą projekty z zakresu komunikacji marketingowej przy użyciu telefonu oraz projekty wewnętrzne związane z optymalizacją sposobu działania call center.
Zgłoszenia do konkursu można przesyłać do 31 maja. Konkurs skierowany jest do firm, które starają się usprawnić komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w swoim przedsiębiorstwie poprzez doskonalenie działań call center i realizację innowacyjnych pomysłów.
W ubiegłym roku wyróżnienie w konkursie Złota Słuchawka otrzymał projekt Centrum Alarmowe PZU.
Do konkursu postanowiliśmy się zgłosić, by przede wszystkim sprawdzić jak realizację naszych projektów oceniają eksperci doskonale znający branżę call center. Nagroda potwierdziła, że idziemy w dobrym kierunku. Wpłynęła przede wszystkim na zaangażowanie konsultantów oraz satysfakcję klienta wewnętrznego, dla którego realizujemy obsługę produktów – mówi Aneta Kulińska, Kierownik Zespołu – Infolinia PZU POMOC.
Ideą projektu Centrum Alarmowe PZU jest dostarczenie pomocy klientowi PZU, wynikającej z umowy z ubezpieczycielem. W momencie zgłoszenia przez ubezpieczonego bądź inną osobę w jego imieniu choroby lub wypadku, Centrum Alarmowe przejmuje na siebie całą organizację udzielenia pomocy poszkodowanemu.
Działamy 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku. Zdajemy sobie sprawę, że niesienie pomocy innym wiąże się z dużą odpowiedzialnością dlatego od naszych konsultantów wymagamy umiejętności sprawnego i precyzyjnego prowadzenia rozmowy, opanowania, empatii oraz wyobraźni. Tylko taka obsługa może dać wymierne korzyści zarówno dla naszych klientów jak i dla firmy – dodaje Aneta Kulińska.
Nagroda specjalna Złota Słuchawka została stworzona z myślą o coraz większej potrzebie usprawniania działań telemarketingowych wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy. Konkurs docenia i motywuje uczestników do rozwoju call centers i wprowadzania niestandardowych rozwiązań lub udoskonalania istniejących. Laureat nagrody zostaje automatycznie zakwalifikowany do konkursu organizowanego przez ECCCO (European Confederation of Call Center Organisation), gdzie będzie rywalizował o nagrodę dla najlepszego projektu telemarketingowego na arenie międzynarodowej.