XXIII edycja seminarium w cyklu INFORMATYKA KORPORACYJNA
8 listopada 2012 w Warszawie odbędze się seminarium Plany marketingowe w praktyce – narzędzia informatyczne zarządzania marketingiem
Tematy seminarium:
znaczenie planu marketingowego w budowaniu przewagi konkurencyjnej.
zprowadzanie marki na rynek jako element strategii handlowej – znaczenie promowania marki dla planowania marketingowego.
systemy informatyczne wspomagające zarządzanie relacjami z klientem – funkcjonalności oraz praktyczne korzyści z wdrażania.
narzędzia kontroli działań marketingowych (off-line, on-line i z wykorzystaniem mechanizmów grywalizacji).
planowanie marketingowe w praktyce.
tworzenie budżetów marketingowych.
optymalizacja współpracy miedzy działami marketingu a sprzedaży.
praktyczne korzyści z wdrożenia koncepcji CRM.
rola marketingowca i handlowca we wdrażaniu systemów wspomagających zarządzanie.
Do udziału w seminarium zapraszamy dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy tworzą, koordynują i odpowiadają za innowacje marketingowe w swoich firmach, a także wszystkich zainteresowanych technologią wspierającą działania marketingowe.
Szczegółowe informacje znajdują się tutaj