XXIII edycja seminarium w cyklu INFORMATYKA KORPORACYJNA

8 listopada 2012 w Warszawie odbędze się seminarium Plany marketingowe w praktyce – narzędzia informatyczne zarządzania marketingiem



Tematy seminarium:

znaczenie planu marketingowego w budowaniu przewagi konkurencyjnej.

zprowadzanie marki na rynek jako element strategii handlowej  –  znaczenie promowania marki dla planowania marketingowego.

systemy informatyczne wspomagające zarządzanie relacjami z klientem  –  funkcjonalności  oraz praktyczne korzyści z wdrażania.

narzędzia kontroli działań marketingowych (off-line, on-line i z wykorzystaniem mechanizmów grywalizacji).

planowanie marketingowe w praktyce.

tworzenie budżetów marketingowych.

optymalizacja współpracy miedzy działami marketingu a sprzedaży.

praktyczne korzyści z wdrożenia koncepcji CRM.

rola marketingowca i handlowca  we wdrażaniu systemów wspomagających zarządzanie.



Do udziału w seminarium zapraszamy dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy tworzą, koordynują i odpowiadają za innowacje marketingowe w swoich firmach, a także wszystkich zainteresowanych technologią wspierającą działania marketingowe.



Szczegółowe informacje znajdują się tutaj