Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM
Bądź na bieżąco!
Jeszcze w tym roku spotkanie dla kadry zarządzającej przedsiębiorstwami..
Zapraszamy do wspólnej debaty o zmianach i rozwoju biznesu:
Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM – 9 grudnia 2014, Warszawa
UDZIAŁ BEZPŁATNY!
Rejestracja >>
Podczas konferencji wykłady poprowadzą m.in.:
– Błażej Pabiszczak – Chief Executive Office, YetiForce
“Najlepszy otwarty CRM w praktyce”
– Krzysztof Zych – Dyrektor Zarządzający, enxoo sp. z o.o.
“Jak skutecznie wykorzystać systemu CRM w chmurze na przykładzie projektów firmy enxoo dla firm dystrybucyjnych”
– Michał Wojciechowski, CEO & Co-founder iPresso Marketing Automation
“Co to jest i jak działa Marketing Automation 360?”
– Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24
“Jak skutecznie odnaleźć klientów przy pomocy monitoringu”
-Maciej Tesławski, Marketing Communication Academy
“Inbound marketing – tylko dla orłów”
– Grzegorz Filipowicz – Prezes HRport oraz partner ForFuture i Sławomir Kurowski – Kierownik działu IT w Nowoczesnej Firmie S.A.
“Wsparcie rozwoju pracowników dzięki procesom Grywalizacji”
– Jakub Kubalski – Associate, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka sp.k.
“Ustawa o prawach konsumenta – nowe zasady prowadzenie Infolinii”
– dr Tymoteusz Doligalski, SGH
“Zarządzanie wartością klienta z wykorzystaniem internetu”
Strona konferencji>>
Zapraszamy serdecznie!
Kontakt:
Dagmara Kochańska
mobile +48 535 304 214
e-mail: dagmara.kochanska@multiexpo.pl