Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

img_929
Pozyskanie współczesnego klienta…

Rozpoznanie jego potrzeb…

Utrzymanie pozytywnych relacji z Managementem firmy…

Jaką rolę odgrywają w tym systemy CRM?

To nie jest proste rozwiązanie, jakby mogło się na początku wydawać! To klucz to osiągnięcia sukcesu!

 

Już 9 grudnia podczas konferencji “Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM” zapraszamy do dyskusji o relacjach, sprzedaży, marketingu i roli systemów CRM.

 

Proponowana tematyka konferencji:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  • Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • Wdrożenie i integracja systemu CRM
  • CRM w modelu cloud computing
  • Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Analiza danych klienta
  • CRM, a zarządzanie wiedzą



Do udziału w konferencji zapraszamy:

1. Przedstawicieli Zarządu

2. Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: marketingu, sprzedaży, handlowego, IT, BOK, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie, osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie



Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Strona konferencji: http://multiexpo.pl/wsparcie-crm

Zapraszamy do rejestracji:http://multiexpo.pl/wsparcie-crm/rejestracja

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt:

Dorota Iwanicka

tel.+48/531 645 512

e-mail: dorota.iwanicka@multiexpo.pl