Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM
Pozyskanie współczesnego klienta…
Rozpoznanie jego potrzeb…
Utrzymanie pozytywnych relacji z Managementem firmy…
Jaką rolę odgrywają w tym systemy CRM?
To nie jest proste rozwiązanie, jakby mogło się na początku wydawać! To klucz to osiągnięcia sukcesu!
Już 9 grudnia podczas konferencji “Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM” zapraszamy do dyskusji o relacjach, sprzedaży, marketingu i roli systemów CRM.
Proponowana tematyka konferencji:
- Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
- Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
- Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
- Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
- Wdrożenie i integracja systemu CRM
- CRM w modelu cloud computing
- Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
- Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
- Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
- Aplikacje sprzedażowe
- Skuteczna komunikacja
- Analiza danych klienta
- CRM, a zarządzanie wiedzą
Do udziału w konferencji zapraszamy:
1. Przedstawicieli Zarządu
2. Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: marketingu, sprzedaży, handlowego, IT, BOK, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie, osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Strona konferencji: http://multiexpo.pl/wsparcie-crm
Zapraszamy do rejestracji:http://multiexpo.pl/wsparcie-crm/rejestracja
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Kontakt:
Dorota Iwanicka
tel.+48/531 645 512
e-mail: dorota.iwanicka@multiexpo.pl