VII Kongres Sprzedaż – strategia, rozwój, zespół

img_937
VII Kongres Sprzedaż – strategia, rozwój, zespół

 

W dniach 20-22 kwietnia zapraszamy na Kongres Sprzedaż – spotkanie decydentów sprzedaży, będące polem wymiany doświadczeń i praktycznych rozwiązań, które warto wdrożyć w każdej firmie. To już VII edycja, podczas której postaramy się wspólnie odpowiedzieć na najbardziej nurtujące pytania. W głównym obszarze naszych zainteresowań znajdą się w tym roku zagadnienia dotyczące efektywności sprzedaży, wykorzystania najnowszych technologii i zarządzanie zespołem.

 

21 kwietnia uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji polskich i zagranicznych gości w ramach sesji plenarnych. Wśród prelegentów znajdą się takie sprzedażowe osobistości jak Robert Lauterborn (twórca marketingowej formuły 4C, Profesor Reklamy w University of North Carolina School of Journalism and Mass Comunication), Mateusz Grzesiak (psycholog, trener i coach), Łukasz Jakóbiak („Absolutny hit” wg. portalu Gazeta.pl – opinia na temat wystąpienia na TEDxLublin) oraz Jacek Rozenek (aktor, trener, od ponad dwudziestu lat zajmujący się działalnością szkoleniową w zakresie komunikacji, prezentacji i przywództwa). 22 kwietnia to dzień ponad 20 wystąpień w ścieżkach tematycznych, które będą miały formę studiów przypadków, prelekcji eksperckich a także panelu dyskusyjnego. Wśród prelegentów znajdą się reprezentanci  takich firm jak Paysquare SE, Groupon Polska, Bank Ochrony Środowiska, Salesberry, Sony Poland, Netia SA.

 

W programie m.in:

·     Dlaczego to sprzedaż jest wsparciem dla marketingu, a nie odwrotnie – i z jakiego powodu większość firm źle do tego podchodzi?

·        Etyczne wyzwania efektywnej sprzedaży

·        Jak skutecznie wdrożyć standardy sprzedaży i osiągać wyniki?

·        Zwycięskie strategie sprzedaży

·        Niekonwencjonalne metody rozwoju potencjału zespołu sprzedażowego

·        Strategie sprzedaży na rynku, na którym trwa wojna cenowa

 

20 kwietnia odbędą się trzy całodniowe warsztaty:

·        Facylitator zespołu sprzedaży 

·        WPP. Wzorzec pytań prowadzących – jak wykorzystać siłę pytań i sugestii w sprzedaży i obsłudze klienta

·        Oswoić ceny, czyli w jaki sposób dbać o marżowość w trudnych czasach

 

Oprócz poznania nowych trendów i praktyk, uczestnicy będą mieli okazję wymienić się wiedzą i zawodowymi doświadczeniami. Formuła Kongresu służy integracji, wzajemnemu inspirowaniu się i motywowaniu do działania – Kongres to miejsce nawiązywania nowych, cennych kontaktów biznesowych. Wieloletnie doświadczenie organizatorów pokazuje, że Kongres z roku na rok przyciąga coraz większą uwagę liderów branży.

 

Zapraszamy osoby szukające nowych narzędzi i rozwiązań dla swoich działów i firm, otwarte na nowe pomysły i ukierunkowane na sukces!

 

VII Kongres Sprzedaż odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia 2015 r. w Warszawie, w hotelu Raddison Blu Sobieski. Zachęcamy do zapoznania się z pełnym programem na stronie kongressprzedaz.pl oraz wpisanie powyższej daty do kalendarza.

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl