Tylko dla najskuteczniejszych i najbardziej etycznych w sprzedaży

Tylko dla najskuteczniejszych i najbardziej etycznych w sprzedaży

 

 

Rozpoczęła się rejestracja uczestników VII edycji prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards, skierowanego do działówSprzedaży i Obsługi Klienta. Czas trwania zapisów to sześć miesięcy, od 16 kwietnia do 15 września br. PNSAto nie tylko konkurs, to platforma współpracy

i wymiany doświadczeń dla osób zaangażowanych w kształtowanie standardów sprzedaży

w Polsce.Tegoroczna, już VII edycja przebiega we współpracy z firmą
A.T. Kearney, partnerem merytorycznym oraz z firmami Everconcept, DBMS i Macrologic, partnerami technologicznymi.

 

– PNSA to  jedyny konkurs w Polsce, w którym do obiektywnej oceny wykorzystywana jest unikalna metodologia-mówiElżbieta Pełka, Prezes Polish National Sales Awards. Nagradzani są najlepsi

w branży, którzy dzięki udziałowi w konkursie są dodatkowo motywowani do tego, aby każdego dnia być jeszcze lepszymi. Nagroda PNSA to potężny akcelerator chęci przekraczania własnych osiągnięć. PNSA promuje posiadanie najwyższych kompetencji, dumy z samodoskonalenia się oraz gruntownej

i rzetelnej wiedzy branżowej sprzedawców.


 

Ubiegłoroczna, VI edycja konkursu PNSA zaskoczyła nowymi kategoriami. Po raz pierwszy wyłoniono najlepszych w obszarach: Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń, Dyrektor Sprzedaży w Banku, Menedżer Sprzedaży B2B oraz przyznano nagrodę i tytuł SUPER SPRZEDAWCA ROKU. Obecnie konkurs liczy

21 kategorii. Uczestnicy są zgłaszani przez swoją firmę, najpierw wypełniają formularze zgłoszeniowe on-line, oceniane przez zaprzysiężonych członków blisko50-osobowej Komisji Sędziowskiej.

Każda kategoria jest oceniana przez 5 sędziów. Zakwalifikowani do drugiego etapu finaliści przedstawiają indywidualne, 20-minutowe prezentacje. Nad przebiegiem konkursu czuwa

A.T. Kearney – partner merytoryczny PNSA.

 

 – W tym roku po raz pierwszy oficjalnym partnerem merytorycznym konkursu została międzynarodowa firma doradcza A.T. Kearney – powiedziała Elżbieta Pełka, Prezes Zarządu PNSA.

– Jesteśmy dumni z pozyskania partnera specjalizującego się w doradztwie biznesowym świadczonym najlepszym firmom na rynku.  


 

Firma A.T. Kearney wniesie udoskonalenie metodyki oceny nadesłanych aplikacji zgodnie z obecnymi trendami rynkowymi, które będą się koncentrowały wokół innowacyjności i wykorzystania nowych technologii w procesie sprzedaży.

 

– Proces zgłoszeń uczestników oraz oceny sędziowskiej w konkursie PNSA jest w pełni zautomatyzowany. Dzięki współpracy PNSA z partnerem technologicznym,  firmą  Everconcept, PNSA otrzymała dedykowane rozwiązanie wykorzystujące nowoczesne i bezpieczne technologie informatyczne – mówi Jarosław Witwicki,  Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży Macrologic.

 

 

– Opracowany przez Everconcept system jest rozwiązaniem portalowym, w pełni dostępnym poprzez  Internet i  wykorzystującym zaawansowane mechanizmy automatyzacji procesów biznesowych – wyjaśnia Kamil Kamiński, Prezes Zarządu Everconcept S.A. – Jego architektura bazuje na mechanizmach zaimplementowanych we flagowych rozwiązaniach firmy Everconcept – systemach Everprogress Project Management oraz Everprogress Business Process Management.

 

VII edycja konkursu PNSA to innowacje technologiczne oraz rozszerzenie platformy edukacyjnej.

 

– Planujemy przygotowanieraportu „Innowacje w sprzedaży”, który będzie podsumowaniem najlepszych case’ów biznesowych z ostatniego roku oraz ciekawych trendów w zakresie sprzedaży – powiedział Marcin Okoński, Manager A.T. Kearney.  – Raport zostanie udostępniony firmom biorącym udział w konkursie, a jego wybrane elementy zostaną przekazane czołowym czasopismom branżowym. W ramach PNSA będą również odbywały się warsztaty sprzedażowe dla uczestników konkursu. Ich celem jest pogłębianie wiedzy oraz transfer najlepszych praktyk sprzedażowych pomiędzy firmami z różnych branż.

 

PNSA zajmuje się również działaniami takimi jak m.in., organizowanie dyskusji w gronie specjalistów oraz badań rynkowych realizowanych wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown, na tej podstawie zamieszczane są w mediach opracowane analizy rynkowe

 

Dzięki takim działaniom coraz więcej instytucji i organizacji angażuje się w realizację misji PNSA, jaką jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży przy jednoczesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy.

 

– W obecnych realiach rynkowych bardzo ważne jest nie tylko zdobycie, ale głównie utrzymanie klienta oraz zbudowanie z nim partnerstwa– podkreśla Elżbieta Pełka. –Przewaga rynkowa przedsiębiorstwa może być i jest budowana właśnie na poziomie sprzedaży. Wprowadzanie dobrych praktyk w przedsiębiorstwach to pozytywny przykład dla innych firm oraz znak naszych czasów,

w których coraz bardziej liczy się odpowiedzialność za pracowników, za biznes i jego otoczenie.


 

Dla potrzeb konkursu PNSA firma DBMS przygotowała z kolei wyselekcjonowaną bazę podmiotów mogących pochwalić się dokonaniami w sprzedaży oraz udostępniła narzędzie do automatyzacji procesów sprzedaży greensender.pl, które  umożliwiają budowanie zaangażowania potencjalnych kandydatów do konkursu.

 

– Jest to narzędzie umożliwiające budowanie kampanii hybrydowych i budowania logiki komunikacji bezpośredniej na podstawie zdarzeń np. kliknięcia w link czy wejścia na stronie- tłumaczy Tomasz Dziobiak, Właściciel, Członek Zarządu DBMS – Dzięki temu możemy automatyzować pewne reakcje ze strony PNSA, np. przypominać o tym, że użytkownik nie ukończył procesu rejestracji.

 

Dodatkowo DBMS merytorycznie objął opieką i wsparciem część konkursu w zakresie budowania efektywności sprzedaży w kanale mobilnym i internetowym, a także uzyskania synergii między kanałami sprzedaży w przedsiębiorstwach.

 

 

 

 

Kontakt dla mediów:

 

Aleksandra Molędowska

e-mail: aleksandra.moledowska@epcreatives.pl

kom. 662-231-824

Zapraszamy na www.pnsa.pl

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl