TapOn – profesjonalny program lojalnościowy w zasięgu każdej firmy

img_933
TapOn – profesjonalny program lojalnościowy w zasięgu każdej firmy

 

Wystartował TapOn – pierwszy w Polsce system do tworzenia programów lojalnościowych i promocji, który pozwala automatycznie oszacować koszt i wpływ promocji na sprzedaż oraz prowadzić badania opinii klientów. TapOn jest skierowany do małych i średnich firm handlowo-usługowych oraz dużych sieci franczyzowych.

 

System TapOn to pierwsze w Polsce tak kompleksowe rozwiązanie, które oferuje firmom możliwość prowadzenia programów lojalnościowych i promocji w ramach jednej platformy elektronicznej. Dzięki temu przedsiębiorcy z różnych branż mogą oferować klientom wspólną kartę lojalnościową. W efekcie koszty prowadzenia działań są zdecydowanie niższe, a także znacząco rośnie wygoda klientów. Jedna karta umożliwia i zachęca m.in. do zbierania punktów lub wirtualnych stempli w wielu programach lojalnościowych. Ułatwia to aplikacja w telefonie komórkowym, która stanowi odpowiednik karty z pełną funkcjonalnością konta użytkownika.

 

System TapOn to zestaw aplikacji, które zapewniają komunikację pomiędzy biznesem a użytkownikiem. Rozwiązanie pozwala premiować klientów za wartość zakupów lub nabywanie konkretnych produktów, ale również za polecanie usług i oferty czy wizytę w punkcie partnerskim. Umożliwia też przyznawanie punktów i rabatów czy nagradzanie dodatkowymi produktami i usługami. Nowe promocje, nagrody lub produkty – wyświetlane jednocześnie na tabletach w punktach sprzedaży i komórkach klientów – można wprowadzić do systemu w kilka minut. Tablet informuje o promocyjnej ofercie, ale przede wszystkim służy do naliczania bonusów w programie. Natomiast aplikacja w komórce podpowiada klientom nowe promocje i nagrody oraz informuje o liczbie zdobytych punktów. Pozwala też, poprzez social media, dzielić się wiedzą o usługach, produktach i promocjach oraz meldować się w punktach sprzedaży.  

 

System TapOn wyróżnia możliwość prowadzenia badań opinii klientów, które zostały opracowane przez ekspertów z Uniwersytetu Warszawskiego. Poprzez aplikację internetową i mobilną firmy mogą badać nastawienie klienta do promocji czy preferencje zakupowe. Generuje to nowe możliwości rozwoju biznesu, jak i udoskonalania usług i produktów. Wraz z systemem przedsiębiorca zyskuje dedykowanego eksperta marketingowego TapOn, który na bieżąco wspiera partnerów w budowaniu i wdrażaniu działań promocyjnych.

 

– TapOn pozwala z łatwością tworzyć programy lojalnościowe, które dotąd były zarezerwowane dla firm z rozwiniętymi działami marketingu i dużymi budżetami. – mówi Michał Filipek, twórca systemu TapOn.– Dodatkowo, przedsiębiorca dokładnie wie ile i jak inwestować w promocję. System pomaga oszacować budżet działań i efekty sprzedaży. Natomiast klienci mogą brać udział w wielu programach lojalnościowych bez obciążania portfela dodatkowymi kartami – podkreśla Michał Filipek.  

 

Konsumenci korzystają z systemu TapOn za darmo. Kartę lojalnościową można pobrać w każdym punkcie partnerskim. Aplikacja na telefony komórkowe jest obecnie dostępna w systemie Android. W przygotowaniu wersja dla użytkowników iPhone’ów i Windows Phone’ów. Rozwiązanie dla biznesu jest płatne i dostępne w abonamencie, który wynosi 269 zł netto miesięcznie.

 

 

 

KORZYŚCI W PIGUŁCE

 

DLA BIZNESU:

 

§  tablet Samsung GALAXY Tab 4 z 10-calowym wyświetlaczem i systemem mocowania

§  aplikacja na tablet – do korzystania z programu lojalnościowego w punkcie sprzedaży

§  aplikacja internetowa do zarządzania kontem biznesowym:

– tworzenie i zarządzanie programem lojalnościowym

– tworzenie i wysyłanie promocji

– możliwość badania opinii klienta

– pełne analizy profili i zachowań klientów generowane na bieżąco

§  aplikacja mobilna do wykonywania i obróbki zdjęć produktowych

§  zestaw tradycyjnych kart lojalnościowych dla klientów

§  indywidualne konto 10 GB w chmurze danych do przechowywania zdjęć produktowych

§  zabezpieczenia przed nadużyciami użytkowników

§  doradztwo marketingowe – dedykowany ekspert, który pomaga budować i wdrażać działania promocyjne i reklamowe.

§  system zgodny z wymogami GIODO.

 

DLA KLIENTA:





§  konto TapOn z dostępem do historii zakupów i wyszukiwarki punktów partnerskich

§  dostęp do konta poprzez aplikację mobilną (odpowiednik karty lojalnościowej)

§  dostęp do konta poprzez aplikację webową

§  możliwość powiązania konta TapOn z portalami społecznościowymi (Facebook i Foursquare)

§  karta lojalnościowa dla osób, które preferują tradycyjne rozwiązania.

 

www.biz.tapon.pl– rozwiązanie dla firm

www.tapon.pl– rozwiązanie dla klientów

 

* * *

 

Profit Network jest właścicielem usługi o nazwie TapOn, służącej do budowania i zarządzania relacjami z klientem, czyli m.in. wdrażania indywidualnych programów lojalnościowych. Usługa jest skierowana zarówno do małych, jak i dużych przedsiębiorstw, które w ramach prowadzonej działalności pragną utrzymać długotrwałe relacje ze swoimi klientami. Zadaniem systemu jest wsparcie firmy w efektywnym kontakcie z klientem i rozwoju biznesu. Dzięki zaawansowanym narzędziom przedsiębiorcy mogą sukcesywnie doskonalić relacje z konsumentami, budując ich lojalność wobec marki. Profit Network kładzie duży nacisk na dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu ze swoimi partnerami biznesowymi. System powstał dzięki dofinansowaniu z unijnego Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8.1.     

 

Kontakt: Łukasz Bardyszewski, PR consultants, 605-530-455, lukasz.bardyszewski@prconsultants.pl

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl