TapOn – profesjonalny program lojalnościowy w zasięgu każdej firmy
TapOn – profesjonalny program lojalnościowy w zasięgu każdej firmy
Wystartował TapOn – pierwszy w Polsce system do tworzenia programów lojalnościowych i promocji, który pozwala automatycznie oszacować koszt i wpływ promocji na sprzedaż oraz prowadzić badania opinii klientów. TapOn jest skierowany do małych i średnich firm handlowo-usługowych oraz dużych sieci franczyzowych.
System TapOn to pierwsze w Polsce tak kompleksowe rozwiązanie, które oferuje firmom możliwość prowadzenia programów lojalnościowych i promocji w ramach jednej platformy elektronicznej. Dzięki temu przedsiębiorcy z różnych branż mogą oferować klientom wspólną kartę lojalnościową. W efekcie koszty prowadzenia działań są zdecydowanie niższe, a także znacząco rośnie wygoda klientów. Jedna karta umożliwia i zachęca m.in. do zbierania punktów lub wirtualnych stempli w wielu programach lojalnościowych. Ułatwia to aplikacja w telefonie komórkowym, która stanowi odpowiednik karty z pełną funkcjonalnością konta użytkownika.
System TapOn to zestaw aplikacji, które zapewniają komunikację pomiędzy biznesem a użytkownikiem. Rozwiązanie pozwala premiować klientów za wartość zakupów lub nabywanie konkretnych produktów, ale również za polecanie usług i oferty czy wizytę w punkcie partnerskim. Umożliwia też przyznawanie punktów i rabatów czy nagradzanie dodatkowymi produktami i usługami. Nowe promocje, nagrody lub produkty – wyświetlane jednocześnie na tabletach w punktach sprzedaży i komórkach klientów – można wprowadzić do systemu w kilka minut. Tablet informuje o promocyjnej ofercie, ale przede wszystkim służy do naliczania bonusów w programie. Natomiast aplikacja w komórce podpowiada klientom nowe promocje i nagrody oraz informuje o liczbie zdobytych punktów. Pozwala też, poprzez social media, dzielić się wiedzą o usługach, produktach i promocjach oraz meldować się w punktach sprzedaży.
System TapOn wyróżnia możliwość prowadzenia badań opinii klientów, które zostały opracowane przez ekspertów z Uniwersytetu Warszawskiego. Poprzez aplikację internetową i mobilną firmy mogą badać nastawienie klienta do promocji czy preferencje zakupowe. Generuje to nowe możliwości rozwoju biznesu, jak i udoskonalania usług i produktów. Wraz z systemem przedsiębiorca zyskuje dedykowanego eksperta marketingowego TapOn, który na bieżąco wspiera partnerów w budowaniu i wdrażaniu działań promocyjnych.
– TapOn pozwala z łatwością tworzyć programy lojalnościowe, które dotąd były zarezerwowane dla firm z rozwiniętymi działami marketingu i dużymi budżetami. – mówi Michał Filipek, twórca systemu TapOn.– Dodatkowo, przedsiębiorca dokładnie wie ile i jak inwestować w promocję. System pomaga oszacować budżet działań i efekty sprzedaży. Natomiast klienci mogą brać udział w wielu programach lojalnościowych bez obciążania portfela dodatkowymi kartami – podkreśla Michał Filipek.
Konsumenci korzystają z systemu TapOn za darmo. Kartę lojalnościową można pobrać w każdym punkcie partnerskim. Aplikacja na telefony komórkowe jest obecnie dostępna w systemie Android. W przygotowaniu wersja dla użytkowników iPhone’ów i Windows Phone’ów. Rozwiązanie dla biznesu jest płatne i dostępne w abonamencie, który wynosi 269 zł netto miesięcznie.
KORZYŚCI W PIGUŁCE
DLA BIZNESU:
§ tablet Samsung GALAXY Tab 4 z 10-calowym wyświetlaczem i systemem mocowania
§ aplikacja na tablet – do korzystania z programu lojalnościowego w punkcie sprzedaży
§ aplikacja internetowa do zarządzania kontem biznesowym:
– tworzenie i zarządzanie programem lojalnościowym
– tworzenie i wysyłanie promocji
– możliwość badania opinii klienta
– pełne analizy profili i zachowań klientów generowane na bieżąco
§ aplikacja mobilna do wykonywania i obróbki zdjęć produktowych
§ zestaw tradycyjnych kart lojalnościowych dla klientów
§ indywidualne konto 10 GB w chmurze danych do przechowywania zdjęć produktowych
§ zabezpieczenia przed nadużyciami użytkowników
§ doradztwo marketingowe – dedykowany ekspert, który pomaga budować i wdrażać działania promocyjne i reklamowe.
§ system zgodny z wymogami GIODO.
DLA KLIENTA:
§ konto TapOn z dostępem do historii zakupów i wyszukiwarki punktów partnerskich
§ dostęp do konta poprzez aplikację mobilną (odpowiednik karty lojalnościowej)
§ dostęp do konta poprzez aplikację webową
§ możliwość powiązania konta TapOn z portalami społecznościowymi (Facebook i Foursquare)
§ karta lojalnościowa dla osób, które preferują tradycyjne rozwiązania.
www.biz.tapon.pl– rozwiązanie dla firm
www.tapon.pl– rozwiązanie dla klientów
* * *
Profit Network jest właścicielem usługi o nazwie TapOn, służącej do budowania i zarządzania relacjami z klientem, czyli m.in. wdrażania indywidualnych programów lojalnościowych. Usługa jest skierowana zarówno do małych, jak i dużych przedsiębiorstw, które w ramach prowadzonej działalności pragną utrzymać długotrwałe relacje ze swoimi klientami. Zadaniem systemu jest wsparcie firmy w efektywnym kontakcie z klientem i rozwoju biznesu. Dzięki zaawansowanym narzędziom przedsiębiorcy mogą sukcesywnie doskonalić relacje z konsumentami, budując ich lojalność wobec marki. Profit Network kładzie duży nacisk na dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu ze swoimi partnerami biznesowymi. System powstał dzięki dofinansowaniu z unijnego Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8.1.
Kontakt: Łukasz Bardyszewski, PR consultants, 605-530-455, lukasz.bardyszewski@prconsultants.pl