Strategia 2w1. Tworzenie innowacji nigdy nie było tak łatwe. Tomasz Szczęsny

Strategia 2w1. Tworzenie innowacji nigdy nie było tak łatwe.

        Tomasz Szczęsny



Autor jest trenerem prowadzącym warsztaty dla przedsiębiorców i menedżerów, konsultantem pomagającym tworzyć innowacyjne produkty, kierował firmą wprowadzającą innowacyjne rozwiązania w obszarze b2b (business -to -business). W każdej z tych ról miał styczność z innowacyjnymi produktami. W końcu zaczął dostrzegać schematy i podobieństwa oraz porządkować dane, które pozwoliły mu stworzyć model tworzenia innowacji, które łączą znane elementy w taki sposób, że powstaje nowy produkt. Książka Strategie 2w1 odpowiada na potrzeby menedżerów i biznesmenów stojących przed zadaniem stworzenia innowacji.



Od Autora:

Za każdym razem kiedy widzę innowację czuję dreszcz emocji. Nieważne czy jest to innowacyjny produkt czy też nowy model biznesowy. Ci, którzy potrafią tworzyć innowacje są artystami. Ten sam akt twórczy, który wydobywa z marmuru Pietę, tworzy później iPhone’a. W książce pokażę, co mają ze sobą wspólnego Nescafe 3in1, Nutella Go oraz Ikea Uppleava, a także przedstawię 4 łatwe metody na stworzenie innowacji. To co piszę sprawdziłem w praktyce.





“Innowacja to dla jednych magia, dla innych chleb powszedni. Autor pokazuje, jak uczynić innowację sposobem na biznes.”

Sławomir Lachowski, twórca mBanku i MultiBanku



“Jestem gorącym zwolennikiem wprowadzania losowych bodźców w proces kreowania nowych produktów i rozwiązań. Książka w prosty i praktyczny sposób daje możliwość zastosowania tego elementu. Zdecydowanie wypróbuję ten model w nadchodzących projektach…

 – Zbigniew Lewicki, Dyrektor d/s Rozwoju Unilever, Rosja-Afryka-Turcja-Srodkowy Wschod



“Sukces w biznesie a zwłaszcza jego utrzymanie jest bardzo trudny wręcz niemożliwy bez innowacji. Szczerze polecam tę książkę wszystkim menedżerom i przedsiębiorcom. I tym obecnym i tym przyszłym.”

Jan Czeremcha, Wiceprezes Raiffeisen Bank Polska S.A.



„Rewelacyjna książka, łącząca dziesiątki inspirujących przykładów i sprawdzone narzędzia, które pomogą każdemu, kto chce wyróżnić się na rynku. Ma potencjał na światowy bestseller.”

 –Tomasz Rudolf, Współzałożyciel, Innovatika



Tomasz Szczęsny – założyciel 4 innowacyjnych firm. Trener Strategii Błękitnego Oceanu (INSEAD, Francja). Członek kapituły sędziowskiej Polish National Sales Awards. Uczestnik World Business Forum (Nowy Jork). Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.



Tomasz Szczęsny

Strategia 2w1. Tworzenie innowacji nigdy nie było tak łatwe.

Ilość str.121 , format: 135×215, oprawa miękka, cena; 39,00 zł



www.studioemka.com.pl

www.facebook.com/studioemka

Kontakt: Olga Błachnio, tel. 22/ 628 08 38 e-mail: olga@studioemka.com.pl