Seminaria Customer Experience
Jak nie tracić na złej obsłudze klienta? Odpowiedź na to pytanie poznasz 15 marca 2013 podczas Seminarium Customer Experience.
Fundacja Obserwatorium Zarządzania i Ministerstwo Gospodarki zapraszają na debatę poświęconą zwiększeniu przychodów firmy poprzez Customer Experience.
15 marca w Ministerstwie Gospodarki w gronie ekspertów, przedsiębiorców oraz przedstawicieli administracji państwowej będziemy rozmawiać m.in. o :
• customer experience, czyli jak doświadczenie klienta wpływa na współpracę z firmą;
• sytuacji ekonomicznej kraju w roku 2013 i perspektywach wzrostu popytu wewnętrznego;
• badaniach, dzięki którym można zmierzyć poziom zadowolenia klientów ze współpracy z firmą;
Będzie to również okazja do zapoznania się z innowacyjnymi, skutecznymi rozwiązaniami stosowanymi w customer experience przez wiodące na polskim rynku firmy.
Zainteresowanych udziałem w tym wydarzeniu zapraszamy do kontaktu z Fundacją Obserwatorium Zarządzania:
Katarzyna Chałas, katarzyna.chalas@obserwatorium.pl, 22 379 47 53
Joanna Ulaniuk, joanna.ulaniuk@obserwatorium.pl, 22 379 47 52
Fundacja Obserwatorium Zarządzania od ponad 7 lat realizuje ogólnopolski Program Firma Przyjazna Klientowi, nad którym honorowy patronat sprawuje Ministerstwo Gospodarki. Celem Programu Firma Przyjazna Klientowi jest poprawa stanu polskiej gospodarki poprzez promowanie wysokich standardów obsługi klienta.
Szczegóły znajdują się tutaj