Rozstrzygnięcie Plebiscytu Najważniejsze w Marketingu 2011

Rozstrzygnięcie Plebiscytu „Najważniejsze w Marketingu 2011”

 

Ranking Śląskiego Towarzystwa Marketingowego, który ruszył w styczniu br.był pierwszą próbą ustalenia najważniejszych zjawisk, wydarzeń, przedsięwzięć dotyczących świata marketingowców stworzoną przez nich samych. Towarzystwo przygotowało osiemnastopunktową ankietę, która dała możliwość wypowiedzenia się w takich kwestiach jak najważniejsza branżowa książka minionego roku, autorytet polskiego marketingu czy impreza integrująca środowisko.

 

Na skutek głosowania, w którym udział wzięła grupa niespełna trzystu osób osiągnięte zostały następujące wyniki:



1.      Dla kategorii „Marketingowy koncept roku” :

50.9% zakupy grupowe

14.4% blog firmowy

17.0% obsługa klienta

15.9% inne odpowiedzi

2.      Dla kategorii „Magiczne słowo marketingu”:

21.4% mem

24.0% cloud

35.4% start-up

16.6% inne odpowiedzi



3.      Dla kategorii „Marketingowe wydarzenie roku „ :

24 %         Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach

24.4%    Kongres Dyrektorów Marketingu “Future Marketing” w Sopocie

24.4%    IBM CMO Study 2011

19.2%    inne odpowiedzi



4.      Dla kategorii „Człowiek polskiego marketingu”:

19.9% Arkadiusz Jędrysiak

8.9% Dawid Szczepaniak

46.1% Paweł Tkaczyk

16.2% inne odpowiedzi



5.      Dla kategorii „Człowiek światowego marketingu” :

58.7% Steve Jobs

11.4% Martin Lindstrom

21.0% Philip Kotler

5.9% inna odpowiedź



6.      Dla kategorii „Autor polskiej publikacji książkowej” :

17.6% Katarzyna Pawlikowska

53.8% Paweł Tkaczyk

16.1% Jacek Pogorzelski

4.0%  inne odpowiedzi



7.      Dla kategorii „Marketingowa książka roku (autor polski)”b:

19.9% Czujesz? Czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet – K. Pawlikowska, M. Poleszak

49.4% Zakamarki marki – Paweł Tkaczyk

16.6% Marketing narracyjny. Jak budować historie, które się sprzedają? – Eryk Misiewicz

6.6% inne odpowiedzi



8.      Dlakategorii „Marketingowa książka roku (autor zagraniczny)”  :

39.5% Marketing 3.0 – Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

15.9% Metafora w marketingu – Gerald Zaltman

28.8% Mózg na zakupach – A. K. Pradeep

6.3% inne odpowiedzi



9.      Dla kategorii „Marketingowa konferencja roku:

28.0% Internet Poland w Warszawie

25.5% Kongres Dyrektorów Marketingu w Sopocie

24.4% Seminarium z cyklu Autorytety: Marketing 3.0

8.9% inne odpowiedzi



10.  Dla kategorii „Źródło wiedzy marketingowej”:

33.6% Marketing przy Kawie

12.2% Media Run

35.8% Marketing w Praktyce

12.2% inne odpowiedzi



11.  Dla kategorii « Film lub program TV poświęcony tematyce marketingowej » :

55.4% „Social Network”

21.0%  Cykl „Z pioniera w milionera”

10.0% „Zawody 24h”

4.4%   inne odpowiedzi



12.  Dla kategorii „Prelegent roku” :

40.6% Janusz Palikot

15.5% Donald Tusk

11.1% Grzegorz Turniak

24.4% inne odpowiedzi



13.  Dla kategorii „Platforma IT, aplikacja, oprogramowanie wspierające działania marketingowe”:

27.3% GetResponse

23.6% mAnalytics

29.2% AnoMail

14.4% inne odpowiedzi



14.  Dla kategorii „Badanie, raport o dużym znaczeniu dla marketingu”

36.2% Diagnoza społeczna 2011

34.7% IBM CMO Study

12.2% Polska 2030

4.1%   inne odpowiedzi



15.  Dla w kategorii „Autorytet polskiego marketingu” :

19.6% Prof. Henryk Mruk

18.5% Prof. Lech Garbarski

45.4% Paweł Tkaczyk

8.9% inne odpowiedzi



16.  Dla kategorii „Organizacja marketingowa, stowarzyszenie, grupa twórcza” :

35.4% Śląskie Towarzystwo Marketingowe

29.9% IAB Polska

19.2% Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego

5.9% inne odpowiedzi



17.  Dla kategorii „Impreza integracyjna, jubileusz, cykl seminariów, szkoleń”

17.7% Silesia SEM

40.6% Wieczory z Marketingiem

19.9% Klub Strategów Marketingu

8.5%   inne odpowiedzi



18.  Dla kategorii „Blog poświęcony tematyce marketingu” :

44.3% blog Pawła Tkaczyka

21.0% blog Natalii Hatalskiej

13.7% blog Jacka Gadzinowskiego

11.8% inne odpowiedzi

 

Konkurs trwał od 19 stycznia do 4 kwietnia 2012. Rozstrzygnięcie plebiscytu nastąpiło podczas XXXVIII Wieczoru z Marketingiem Śląskiego Towarzystwa Marketingowego 5 kwietnia 2012 r. Uroczysta gala z wręczeniem dyplomów została przewidziana w dniach 13-14 czerwca 2012 podczas Kongresu ISO-Poland w Katowicach.

 

Laureatom serdecznie gratulujemy !

 

Więcej informacji na temat Plebiscytu Najważniejsze w Marketingu 2011” można znaleźć na stronie internetowej wydarzenia: www.najwazniejsze-w-marketingu.maestry.pl.