Recenzja książki Sztuka sprzedaży

Dziś skupiamy się na samej sprzedaży i rekomendujemy książkę, którą menedżerowie mogą polecić swoim handlowcom. Sztuka sprzedaży to pozycja do przeczytania w godzinę, a może pomóc w całej karierze sprzedawcy i przyczynić się do zwiększenia zysków.



Sztuka sprzedaży to książka, która w prosty i krótki sposób prezentuje najważniejsze elementy pracy sprzedawcy. Autor – Charles Gardner –  prowadzi czytelnika po kolei przez poszczególne etapy sprzedaży – od poszukiwania klientów, po zapoznanie się z produktem, rozpoznanie potrzeb, pierwsze wrażenie, rozmowę z klientem, przez zamknięcia sprzedaży, obiekcje klienta, różne typy klientów, osiąganie wyników, itd.



W książce zaprezentowano najistotniejsze techniki, które mogą wpłynąć na to, by klient chciał kupić dany produkt właśnie od nas. Autor pokazuje, że sprzedaż jako praca może przynosić dużo radości. Chce tym samym zmienić wizerunek handlowca i przedstawić go jako osobę, która przede wszystkim spełnia potrzeby klientów, a nie tylko zwiększa zyski firmy.  



„Sztuka sprzedaży” jest napisana w bardzo przystępny sposób, nie ma tu zawiłej teorii, jest stworzona przez praktyka, dlatego dużo w niej użytecznych wskazówek, które można wprowadzić w swoją strategię sprzedaży niemal natychmiastowo.



Książka polecana jest przede wszystkim handlowcom, zwłaszcza tym początkującym. Jest bazą, od której można, jeśli nawet nie należy, zacząć naukę sztuki sprzedaży. 



Szczegóły znajdują sie tutaj