Recenzja książki Oferta nie do odrzucenia

Oferta nie do odrzucenia jest książką z pogranicza marketingu i sprzedaży. Jej autor – Mark Joyner – prezentuje sposób, który ma być gwarantem sukcesu w sprzedaży. Jego zdaniem tym, co jest podstawą wszelkiego biznesu, jest przedstawienie oferty.

 

We współczesnym świecie, gdy klienci zasypywani są dziennie setkami propozycji współpracy najważniejszym czynnikiem jest wyróżnienie się i konkurencyjność, czyli przede wszystkim odpowiednie skonstruowanie oferty. Musi być ona zyskowna, mieć odpowiedni slogan oraz być wiarygodna.  Oferta musi być dosłownie propozycją nie do odrzucenia, czyli taką, której klient nie może się oprzeć i wybierze właśnie ją spośród wielu innych z konkurencyjnych firm. Autor prezentuje jak stworzyć taką ofertę, na czym się ona musi opierać, jakie pytania należy sobie zadać, aby ją stworzyć. Przedstawia także wzmacniacze ofert oraz sposoby jej rozpowszechnia. Joyner kończy swoją publikację prezentując realne przykłady „ofert nie do odrzucenia” w historii.

 

Powyższa propozycja to zwięzła lektura – wystarczy niespełna godzina, aby się z nią zapoznać. Książka ta może przede wszystkim wpłynąć na działania marketingowe, nie tyle na sprzedażowe. Na pewno jest to ciekawa propozycja, dla tych, którzy chcą wzmocnić swoją wiedzę w tej dziedzinie. Nie jest to typowy podręcznik, lecz krótki kurs o sile marketingu.



Szczególy znajdują się tutaj