Recenzja książki Nowoczesny menedżer sprzedaży

Pozycja Nowoczesny menedżer sprzedaży, znajduje się chyba w biblioteczce każdego kierownika ds. sprzedaży, dlatego do tej pory się nią zajmowaliśmy. Dla tych, którzy jednak jeszcze z niej nie skorzystali, przedstawiamy 5 niezbitych argumentów, dla których powinni sięgnąć po nią jeszcze dzisiaj.



Po pierwsze treść jest bardzo dobrze zorganizowana. Po kolei zostały przedstawione najważniejsze zadania menedżera od kwalifikacji, przez planowanie, rekrutację, komunikację, motywację, delegowanie zadań, kontrolę, szkolenie, zebrania, po doskonalenie umiejętności. Każda z tych kompetencji została opisana w osobnym rozdziale, w sposób rzeczowy i szczegółowy, ale bez nadmiernego teoretyzowania.

Na końcu każdego rozdziału znajdują się ćwiczenia i formularze do wypełnienia, które ułatwią utrwalenie zdobytej wiedzy i jej zastosowanie.

Po trzecie książka napisana jest klarownym, przejrzystym językiem, który nie wymaga specjalistycznej wiedzy.

Autorzy przedstawiają nie tylko teorię, ale także liczne przykłady, dlaczego dane techniki działają , a inne nie odnoszą skutku.

Nie brakuje w tej pozycji także sytuacji problematycznych, trudniejszych z punktu widzenia menedżera i sposobów ich rozwiązania.

Po piąte, fakt, iż swoim doświadczeniem dzieli się nie kto inny, ale sam Brian Tracy, jeden z najlepszych autorytetów w branży sprzedażowej, powinno być rekomendacją samą w sobie.



Szczegóły znajdują się tutaj