Recenzja książki Nowoczesne techniki sprzedazy
Nowoczesne techniki sprzedaży Charlesa M.Futrella można określić encyklopedią sprzedaży. Nie jest to jedna z tych książek, której czytanie jest może lekkie i przyjemne, ale z pewnością jest to pełne kompendium wiedzy o sprzedaży, technikach i zachowaniach klienta.
Autor prowadzi nas konsekwentnie przez wszystkie etapy związane ze sprzedażą, od zawodu sprzedawcy, przez pozyskiwanie klientów, po umówienie spotkania, sposób prezentacji, rozmowę o obiekcjach, po zamykanie sprzedaży i obsługę posprzedażową.
Charles M. Futrell wychodzi z założenia, iż sukces w sprzedaży zależy przede wszystkim od zbadania potrzeb klienta. Z tej perspektywy skupia się na tym procesie, przedstawia techniki i metody rozpoznawania potrzeb klienta.
„Nowoczesne techniki sprzedaży” zostały wzbogacone o liczne studia przypadku, przykłady doświadczonych sprzedawców, sposoby zastosowania psychologii sprzedaży, ćwiczenia, formularze.
Ta książka przeczytana i przeanalizowana w dokładny sposób może zastąpić niejedno szkolenie dla sprzedawcy. Systematycznie ułożona wiedza sprawia, iż możemy nazwać ją najbardziej kompletnym podręcznikiem dla handlowca.