Recenzja książki Mnemobiznes
W momencie, gdy nasz mózg codziennie zalewany jest setkami informacjami, naturalną rzeczą jest selekcja informacji. Nie jesteśmy w stanie zapamiętać tego wszystkiego, co byśmy chcieli. Andrzej Bubrowiecki, autor książki ‘MNEMObiznes’ pomaga czytelnikowi przezwyciężyć tę trudność i wyćwiczyć pamięć. Udowadnia również dlaczego dobrze rozwinięta pamięć pomaga w sprzedaży i w prowadzeniu biznesu.
Tym, co pozycjonuje nas jako ekspertów jest wiedza, a wiedza to nic innego jak informacje, które posiadamy, które potrafimy przywołać. To, co pamiętamy świadczy więc o tym, jakimi ekspertami jesteśmy, w jaki sposób będziemy się pozycjonować.
Andrzej Bubrowiecki w bardzo jasny sposób pokazuje metody ćwiczenia pamięci, wyobraźni, sposoby na szybkie czytanie, na zapamiętywanie itp. Prezentuje wiele interesujących przykładów o tym, czym jest pamięć w biznesie i dlaczego klienci bardzo często korzystają z podręcznej pamięci, przy wyborze swoich produktów. W książce znajdziemy wiele przykładów ćwiczeń i metod, dzięki którym możemy wzmacniać nasz mózg.
Druga część książki jest bezpośrednim nawiązaniem do procesu sprzedaży, rozmowy handlowej, do marketingu. Korzystanie z wyćwiczonej pamięci zwiększa szanse na sukces w sprzedaży, jeśli wiadomo jak z niej korzystać, a o tym właśnie pisze Bubrowiewcki.
Książka godna uwagi i polecenia, zarówno menedżerom jak i sprzedawcom, a tak de facto wszystkim, gdyż ćwiczenie mózgu powinno należeć do obowiązku każdego z nas.
Szczegóły znajdują się tutaj