Recenzja książki Inteligencja emocjonalna w biznesie

“Inteligecja emocjonalna w biznesie”

Praktyczne strategie współpracy z ludźmi

Redan S. Nadler.



“Inteligencja emocjonalna w biznesie” to książka dla tych, którzy chcą zgłębić nie tylko praktyczne techniki zarządzania, ale także skupić się na kierowaniu zespołem poprzez wpływanie i oddziaływanie na osobowość, zachowania społeczne, itp. Temu wszystkiemu może posłużyć właśnie inteligencja emocjonalna, o czym pisze autor – Redan S. Nadler.



Bardzo często ta sfera nie jest postrzegana przez menedżerów jako istotna, czy mająca znaczenie w kierowaniu pracą podwładnych, co nierzadko jest błędem. Inteligencja emocjonalna i to, co z nią związane, może wpłynąć znacząco na zgranie pracowników, ich zaangażowanie i efektywność.



Książka jest połączeniem zagadnień teoretycznych z praktycznymi. Autor wskazuje na cechy i kompetencje, które powinny być rozwijane przez kadrę zarządzającą. Wskazuje na to, w jaki sposób doskonalić pewne umiejętności i jakie wymierne efekty może to przynieść.

Omówione zostały narzędzia i strategie dotyczące poprawy samokontroli emocjonalnej, poprawy wiary w siebie, zdolności komunikacyjnych i sposoby doskonalenia pracy zespołu, a także metody służące rozwijaniu i doskonaleniu innych.



Niekoniecznie jest to książka, którą trzeba przeczytać od deski do deski, pewne rozdziały mogą okazać się bardziej przydatne, inne mniej. Warto jednak zapoznać się z tą pozycją, aby uświadomić sobie, jak istotna jest inteligencja emocjonalna w doskonaleniu zarówno własnych kompetencji jak i w zarządzeniu innymi.



Szczegóły znajdują się tutaj

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl