Recenzja książaki Badania marketingowe
Badania marketingowe to książka, która polecamy głownie dyrektorom handlowym. Wraz z początkiem roku często pojawiają się koncepcje wprowadzenie na rynek nowego produktu. Aby jednak zrobić to skutecznie należy wcześniej przeprowadzić analizę rynku, sprawdzić potrzeby konsumentów. Od czego zacząć i jaki powinien być plan działania, o tym wszystkim pisze autor Paul Hague w swojej książce.
Książka ta to poradnik dla menedżerów, którzy do tej pory nie mieli dużej styczności z marketingiem. Autor krok po kroku wyjaśnia cele badań, ich systematykę, metodologię, prezentuje podstawowe elementy, z jakich powinny się one składać, sposoby analizy danych.
Z pewnością pozycja ta sama w sobie nie jest gotowym wzorcem, za pomocą którego będzie można stworzyć odpowiedni rodzaj badań, ale na pewno ułatwi wszystkim menedżerom zrozumienie na czym dokładnie one polegają i jak są potrzebne, zwłaszcza dzisiaj, zanim wdrożony zostanie nowy produkt.
Szczególy znajdują się tutaj