Perswazja. Droga do osiągania celów

Perswazja jest niezwykle ważnym narzędziem w branży sprzedażowej. Jak sprawić by osoby, z którymi rozmawiasz zostały Twoimi klientami. Jak przekonać ich do swoich argumentów? O tym w powyższej książce.

 

Tom Gorman stworzył krótki poradnik o tym, jak nauczyć się w kilku krokach perswazji. Ksiązka jest o tyle pożyteczna, iż zawiera rady, ćwiczenia, wskazówki, podpowiedzi, jak wpływać na ludzi. Pozycja ta nie jest typowym podręcznikiem dla menedżerów sprzedaży, jednak nie trzeba nikogo przekonywać, że sztukę perswazji ludzie pracujący w tej branży powinni opanować.

 

Jest to bardzo przystępna książka, zwięzła w małym formacie i łatwa w odbiorze. Autor podzielił materiał na 3 rozdziały: Planowanie perswazji, Sztuka perswazji, Perswazyjne szczegóły. Gorman we wstępie stara się wytłumaczyć, na czym polega ogólnie perswazja i jakie czynności musi wykonać czytelnik, aby mógł wykorzystać ja w praktyce. Rozdział drugi poświęcony jest metodom, narzędziom, rodzajom perswazji, ćwiczeniom, itp, Można powiedzieć , iż to jest kwintesencja tego krótkiego podręcznika. W ostatnim rozdziale autor przytacza przykłady praktycznego stosowania perswazji – w rozmowach handlowych, w pismach, w rozmowach o pracę itp.

 

Warto poświęcić 2-3 godziny na zapoznanie się z tą pozycją. Polecamy ją zwłaszcza tym osobom w branży sprzedażowej, którzy z perswazją do tej pory się nie zetknęli. Na pewno jest to bardzo dobre wprowadzanie do sztuki komunikacji i wpływania na innych.



Szczególy znajdują się tutaj