Infinite Air – nowoczesne podejście do działań sprzedażowych w sieci handlowej
Infinite Air – nowoczesne podejście do działań sprzedażowych w sieci handlowej
Zmiany zwyczajów zakupowych konsumentów wymagają od sieci handlowych nowego podejścia do działań sprzedażowych. Współcześni klienci wymagają więcej, analitycznie podchodzą do zakupów, porównują i oceniają produkty, jednocześnie chętniej dzielą się informacjami o sobie. W odpowiedzi na te zmiany, powstała aplikacja Infinite Air. System stanowi wartościowe źródło informacji o klientach odwiedzających placówkę, a z pomocą aplikacji sieć handlowa może przekuć analizę danych handlowych w zyski.
Poprzez Infinite Air sieć handlowa zyskuje solidne wsparcie w działaniach marketingowo-sprzedażowych. Jest to nowoczesne rozwiązanie, które pozwala zwiększać sprzedaż poprzez budowanie trwałych, przejrzystych relacji z klientami. U podstaw aplikacji leży indywidualne podejście do każdego klienta, które pozwala budować z nim trwałe, przejrzyste relacje. Spersonalizowane oferty i promocje, powstałe w oparciu o zgromadzone historyczne dane zakupowe, przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży, ponieważ klient otrzymuje sugestie zakupowe adekwatne do swoich preferencji. Co ważne, dzięki funkcji lokalizacji, aplikacja „prowadzi” klienta po sklepie, informuje o ciekawych stoiskach czy wystawach, tym samym generując sprzedaż w wybranych sekcjach punktu sprzedaży.
A co zyskuje klient dzięki aplikacji Infinite Air? „Współczesny klient z pewnością nie może narzekać na nadmiar czasu i tu z pomocą przychodzi system Infinite Air. Indywidualna oferta z dokładnymi opisami i zdjęciami produktów, promocje czy akcje tematyczne usprawniają proces zakupów. Dzięki danym statystycznym oferta jest dobrze dobrana do zwyczajów zakupowych klienta, co wzmacnia jego zaufanie do danej sieci. A co ważne, aplikacja jest dostępna dla klienta bezpłatnie.” – zauważa Krzysztof Szeniak, Specjalista ds. Innowacji w Infinite.
Rozwiązania Infinite IT Solutions znajdują szerokie zastosowanie w handlu. Kompleksowa oferta obejmuje m.in. systemy EDI umożliwiające wymianę i archiwizację dokumentów w formie elektronicznej, rozwiązania klasy SFA wspierające pracę mobilnych zespołów sprzedażowych oraz systemy ERP ułatwiające zarządzanie zasobami firmy.