I etap konkursu na Telemarketera Roku zakończony! Znamy wyniki!

I etap konkursu na Telemarketera Roku zakończony! Znamy wyniki!

 

25 telemarketerów zakwalifikowanych do II etapu.

 

 

1064 rozmowy o łącznej długości ponad 152 godzin odsłuchało jury składające się z 12 jurorów.  Do II etapu zakwalifikowało 25 konsultantów w 6 kategoriach:

 

Help Desk

1 Karol Kuligowski Sitel
2 Filip Szczecinski Centrum Bankowości Bezpośredniej
3 Dariusz Formella Bank BPH

  

Sprzedaż Inbound

1 Przemysław Pilch Transcom Worldwide Poland
2 Karolina Guzowska Sitel

 

 

Sprzedaż OUT

1 Karolina Mazur Alior Bank
2 lukasz Matyjasek 4Life Direct
3 Michal Wisniewski TELMON
4 Monika Miscichowska 4Life Direct
5 Bartosz Patlewicz Call Center Poland

 

Windykacja

1 Piotr Kulicki Bank BPH
2 Zdzislaw Kampinski BEST
3 Ewa Piekarska Bank BPH
4 Magdalena Paruch Credit Agricole Bank
5 Damian Wiśniewski Bank BPH

 

Obsługa klienta

1 Dagmara Szupke Centrum Bankowości Bezpośredniej
2 Monika Budziewska DHL Express Poland
2 Monika Grabowska Bank BPH
4 Malgorzata Szyrszen Centrum Bankowości Bezpośredniej
5 Wioleta Czyżyńska Centrum Bankowości Bezpośredniej

 

Inne projekty

1 Tomasz Wiesiołek UPC
2 Katarzyna Stanek Centrum Bankowości Bezpośredniej
3 Damian Markiewicz Credit Agricole Bank
4 Pawel Zieliński Santander Consumer Bank
5 Agnieszka Jarczewska Santander Consumer Bank

 

Michał Karzel, przewodniczący jury zwraca uwagę na obiektywizm oceny zgłoszonych rozmów konsultantów. – „W tym roku przyjęliśmy nieco inną strategię ocen zgłoszonych rozmów. Zgodnie z regulaminem każda z trzech nadesłanych rozmów była odsłuchiwana dwukrotnie, czyli ocena dokonywana była na podstawie 6 odsłuchów. Dla większej obiektywności oceny każdy z tych odsłuchów dokonywany był przez innego z jurorów.”  

 

– “Po raz pierwszy w historii konkursu „Telemarketer Roku”  jurorzy  – do odsłuchania i oceny ponad 1000 rozmów konsultantów –  wykorzystywali oprogramowanie Partnera Technologicznego Konkursu firmy ZOOM do zarządzania jakością w call center. – powiedział Liam Anderson, Konsultant do spraw zarzadzania jakością w ZOOM, który współpracował z jury konkursu – Jak to czasami się zdarza przy wprowadzaniu nowego systemu, mieliśmy kilka wyzwań na starcie. Jednak szybkość, z  jaką jurorzy wykonywali swoje zadania jest świadectwem zarówno ich ciężkiej pracy i poświęcenia, jak i użyteczności  systemu. Nie mogę się doczekać efektów ich pracy”

 

II etap konkursu odbędzie się w dniach 27 – 29 maja w siedzibie Organizatora – Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Składa się on z rozmów symulacyjnych z kandydatami wybranymi po I etapie oraz z indywidualnych rozmów z kandydatami. –„ Wtej edycji temat rozmowy finałowej oraz warunki jej przeprowadzenia uczestnicy dostaną na dwa dni przed II turą- powiedział Michał Karzel, – Wszyscy  będą mieli takie same szanse przygotować się do rozmowy, którą przeprowadzą z nimi jurorzy w finale.

 

Zadania konkursowe będą się odbywały z wykorzystaniem platformy Altar Contact Center dostarczonym przez Partnera Technologicznego – firmę Altar. Dodatkowo,  chętni mogą wziąć udział w konkursie polegającym na sprzedaży przez Internet wspomaganej przez  nowe narzędzie informatyczne Altar Sell Surfing.  –  Sponsor ufundował dla zwycięzcy i jego managera atrakcyjne nagrody –  tablety  Asus MeMo Pad FHD.

 

 -„ Wsparcie tą aplikacją będzie dla konsultantów nie tylko ciekawą przygodą, ale też okazją do poznania i sprawdzenia w praktyce nowych możliwości, jakie daje oraz  doskonalenia swoich kompetencji” – mówi Łukasz Kobiec, Key Account Manager z Altar.

 

Już dzisiaj zapraszamy wszystkich uczestników oraz przedstawicieli firm do udziału w gali wręczenia nagród, która odbędzie się 10 czerwca 2015 w Teatrze Capitol w Warszawie.

 

Partnerami technologicznymi konkursu są:

 

Altar –  dostawca  w dodatkowym zadaniu konkursowym narzędzia informatycznego Altar Sell Surfing przeznaczonego do wsparcia sprzedaży przez Internet

 

KONTEL  – od 2011 roku KONTEL wspiera konkurs Telemarketer Roku z SMB.

 

ZOOM Partner technologiczny – dostawca profesjonalnej platformy performance management  QM SUITE  umożliwiającej  jury zdalną  ocenę rozmów konsultantów  

 



Kontakt:

Katarzyna Swatowska

Tel 666 897 235

katarzyna@swatowska.pl

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl