I etap konkursu na Telemarketera Roku zakończony! Znamy wyniki!
I etap konkursu na Telemarketera Roku zakończony! Znamy wyniki!
25 telemarketerów zakwalifikowanych do II etapu.
1064 rozmowy o łącznej długości ponad 152 godzin odsłuchało jury składające się z 12 jurorów. Do II etapu zakwalifikowało 25 konsultantów w 6 kategoriach:
Help Desk
1 | Karol Kuligowski | Sitel |
2 | Filip Szczecinski | Centrum Bankowości Bezpośredniej |
3 | Dariusz Formella | Bank BPH |
Sprzedaż Inbound
1 | Przemysław Pilch | Transcom Worldwide Poland |
2 | Karolina Guzowska | Sitel |
Sprzedaż OUT
1 | Karolina Mazur | Alior Bank |
2 | lukasz Matyjasek | 4Life Direct |
3 | Michal Wisniewski | TELMON |
4 | Monika Miscichowska | 4Life Direct |
5 | Bartosz Patlewicz | Call Center Poland |
Windykacja
1 | Piotr Kulicki | Bank BPH |
2 | Zdzislaw Kampinski | BEST |
3 | Ewa Piekarska | Bank BPH |
4 | Magdalena Paruch | Credit Agricole Bank |
5 | Damian Wiśniewski | Bank BPH |
Obsługa klienta
1 | Dagmara Szupke | Centrum Bankowości Bezpośredniej |
2 | Monika Budziewska | DHL Express Poland |
2 | Monika Grabowska | Bank BPH |
4 | Malgorzata Szyrszen | Centrum Bankowości Bezpośredniej |
5 | Wioleta Czyżyńska | Centrum Bankowości Bezpośredniej |
Inne projekty
1 | Tomasz Wiesiołek | UPC |
2 | Katarzyna Stanek | Centrum Bankowości Bezpośredniej |
3 | Damian Markiewicz | Credit Agricole Bank |
4 | Pawel Zieliński | Santander Consumer Bank |
5 | Agnieszka Jarczewska | Santander Consumer Bank |
Michał Karzel, przewodniczący jury zwraca uwagę na obiektywizm oceny zgłoszonych rozmów konsultantów. – „W tym roku przyjęliśmy nieco inną strategię ocen zgłoszonych rozmów. Zgodnie z regulaminem każda z trzech nadesłanych rozmów była odsłuchiwana dwukrotnie, czyli ocena dokonywana była na podstawie 6 odsłuchów. Dla większej obiektywności oceny każdy z tych odsłuchów dokonywany był przez innego z jurorów.”
– “Po raz pierwszy w historii konkursu „Telemarketer Roku” jurorzy – do odsłuchania i oceny ponad 1000 rozmów konsultantów – wykorzystywali oprogramowanie Partnera Technologicznego Konkursu firmy ZOOM do zarządzania jakością w call center. – powiedział Liam Anderson, Konsultant do spraw zarzadzania jakością w ZOOM, który współpracował z jury konkursu – Jak to czasami się zdarza przy wprowadzaniu nowego systemu, mieliśmy kilka wyzwań na starcie. Jednak szybkość, z jaką jurorzy wykonywali swoje zadania jest świadectwem zarówno ich ciężkiej pracy i poświęcenia, jak i użyteczności systemu. Nie mogę się doczekać efektów ich pracy”
II etap konkursu odbędzie się w dniach 27 – 29 maja w siedzibie Organizatora – Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Składa się on z rozmów symulacyjnych z kandydatami wybranymi po I etapie oraz z indywidualnych rozmów z kandydatami. –„ Wtej edycji temat rozmowy finałowej oraz warunki jej przeprowadzenia uczestnicy dostaną na dwa dni przed II turą- powiedział Michał Karzel, – Wszyscy będą mieli takie same szanse przygotować się do rozmowy, którą przeprowadzą z nimi jurorzy w finale.
Zadania konkursowe będą się odbywały z wykorzystaniem platformy Altar Contact Center dostarczonym przez Partnera Technologicznego – firmę Altar. Dodatkowo, chętni mogą wziąć udział w konkursie polegającym na sprzedaży przez Internet wspomaganej przez nowe narzędzie informatyczne Altar Sell Surfing. – Sponsor ufundował dla zwycięzcy i jego managera atrakcyjne nagrody – tablety Asus MeMo Pad FHD.
-„ Wsparcie tą aplikacją będzie dla konsultantów nie tylko ciekawą przygodą, ale też okazją do poznania i sprawdzenia w praktyce nowych możliwości, jakie daje oraz doskonalenia swoich kompetencji” – mówi Łukasz Kobiec, Key Account Manager z Altar.
Już dzisiaj zapraszamy wszystkich uczestników oraz przedstawicieli firm do udziału w gali wręczenia nagród, która odbędzie się 10 czerwca 2015 w Teatrze Capitol w Warszawie.
Partnerami technologicznymi konkursu są:
Altar – dostawca w dodatkowym zadaniu konkursowym narzędzia informatycznego Altar Sell Surfing przeznaczonego do wsparcia sprzedaży przez Internet
KONTEL – od 2011 roku KONTEL wspiera konkurs Telemarketer Roku z SMB.
ZOOM – Partner technologiczny – dostawca profesjonalnej platformy performance management QM SUITE umożliwiającej jury zdalną ocenę rozmów konsultantów
Kontakt:
Katarzyna Swatowska
Tel 666 897 235
katarzyna@swatowska.pl