I etap konkursu na Telemarketera Roku zakończony! Znamy wyniki!

I etap konkursu na Telemarketera Roku zakończony! Znamy wyniki!

 

25 telemarketerów zakwalifikowanych do II etapu.

 

 

1064 rozmowy o łącznej długości ponad 152 godzin odsłuchało jury składające się z 12 jurorów.  Do II etapu zakwalifikowało 25 konsultantów w 6 kategoriach:

 

Help Desk

1 Karol Kuligowski Sitel
2 Filip Szczecinski Centrum Bankowości Bezpośredniej
3 Dariusz Formella Bank BPH

  

Sprzedaż Inbound

1 Przemysław Pilch Transcom Worldwide Poland
2 Karolina Guzowska Sitel

 

 

Sprzedaż OUT

1 Karolina Mazur Alior Bank
2 lukasz Matyjasek 4Life Direct
3 Michal Wisniewski TELMON
4 Monika Miscichowska 4Life Direct
5 Bartosz Patlewicz Call Center Poland

 

Windykacja

1 Piotr Kulicki Bank BPH
2 Zdzislaw Kampinski BEST
3 Ewa Piekarska Bank BPH
4 Magdalena Paruch Credit Agricole Bank
5 Damian Wiśniewski Bank BPH

 

Obsługa klienta

1 Dagmara Szupke Centrum Bankowości Bezpośredniej
2 Monika Budziewska DHL Express Poland
2 Monika Grabowska Bank BPH
4 Malgorzata Szyrszen Centrum Bankowości Bezpośredniej
5 Wioleta Czyżyńska Centrum Bankowości Bezpośredniej

 

Inne projekty

1 Tomasz Wiesiołek UPC
2 Katarzyna Stanek Centrum Bankowości Bezpośredniej
3 Damian Markiewicz Credit Agricole Bank
4 Pawel Zieliński Santander Consumer Bank
5 Agnieszka Jarczewska Santander Consumer Bank

 

Michał Karzel, przewodniczący jury zwraca uwagę na obiektywizm oceny zgłoszonych rozmów konsultantów. – „W tym roku przyjęliśmy nieco inną strategię ocen zgłoszonych rozmów. Zgodnie z regulaminem każda z trzech nadesłanych rozmów była odsłuchiwana dwukrotnie, czyli ocena dokonywana była na podstawie 6 odsłuchów. Dla większej obiektywności oceny każdy z tych odsłuchów dokonywany był przez innego z jurorów.”  

 

– “Po raz pierwszy w historii konkursu „Telemarketer Roku”  jurorzy  – do odsłuchania i oceny ponad 1000 rozmów konsultantów –  wykorzystywali oprogramowanie Partnera Technologicznego Konkursu firmy ZOOM do zarządzania jakością w call center. – powiedział Liam Anderson, Konsultant do spraw zarzadzania jakością w ZOOM, który współpracował z jury konkursu – Jak to czasami się zdarza przy wprowadzaniu nowego systemu, mieliśmy kilka wyzwań na starcie. Jednak szybkość, z  jaką jurorzy wykonywali swoje zadania jest świadectwem zarówno ich ciężkiej pracy i poświęcenia, jak i użyteczności  systemu. Nie mogę się doczekać efektów ich pracy”

 

II etap konkursu odbędzie się w dniach 27 – 29 maja w siedzibie Organizatora – Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Składa się on z rozmów symulacyjnych z kandydatami wybranymi po I etapie oraz z indywidualnych rozmów z kandydatami. –„ Wtej edycji temat rozmowy finałowej oraz warunki jej przeprowadzenia uczestnicy dostaną na dwa dni przed II turą- powiedział Michał Karzel, – Wszyscy  będą mieli takie same szanse przygotować się do rozmowy, którą przeprowadzą z nimi jurorzy w finale.

 

Zadania konkursowe będą się odbywały z wykorzystaniem platformy Altar Contact Center dostarczonym przez Partnera Technologicznego – firmę Altar. Dodatkowo,  chętni mogą wziąć udział w konkursie polegającym na sprzedaży przez Internet wspomaganej przez  nowe narzędzie informatyczne Altar Sell Surfing.  –  Sponsor ufundował dla zwycięzcy i jego managera atrakcyjne nagrody –  tablety  Asus MeMo Pad FHD.

 

 -„ Wsparcie tą aplikacją będzie dla konsultantów nie tylko ciekawą przygodą, ale też okazją do poznania i sprawdzenia w praktyce nowych możliwości, jakie daje oraz  doskonalenia swoich kompetencji” – mówi Łukasz Kobiec, Key Account Manager z Altar.

 

Już dzisiaj zapraszamy wszystkich uczestników oraz przedstawicieli firm do udziału w gali wręczenia nagród, która odbędzie się 10 czerwca 2015 w Teatrze Capitol w Warszawie.

 

Partnerami technologicznymi konkursu są:

 

Altar –  dostawca  w dodatkowym zadaniu konkursowym narzędzia informatycznego Altar Sell Surfing przeznaczonego do wsparcia sprzedaży przez Internet

 

KONTEL  – od 2011 roku KONTEL wspiera konkurs Telemarketer Roku z SMB.

 

ZOOM Partner technologiczny – dostawca profesjonalnej platformy performance management  QM SUITE  umożliwiającej  jury zdalną  ocenę rozmów konsultantów  

 



Kontakt:

Katarzyna Swatowska

Tel 666 897 235

katarzyna@swatowska.pl