Forum FMCG

W dniach 26-27 listopada w Warszawie w hotelu Cortyard by Marriott odbędzie się III Forum FMCG A-Brand.



Data wydarzenia: 26.11.2013 – 27.11.2013

Miasto: Warszawa

Organizator: Blue Business Media

Miejsce: Hotel Courtyard by Marriott



Forum FMCG to:

  • spotkanie top managerów odpowiedzialnych za rozwój, marketing i sprzedaż produktów markowych,
  • dyskusja i wymiana inspiracji na temat skutecznych strategii marketingowo-sprzedażowych w obliczu rosnących udziałów Private Label,
  • dwie równoległe sesje tematyczne,
  • SESJA ROZWÓJ I ZARZĄDZANIE MARKĄ,
  • SESJA ROZWÓJ SPRZEDAŻY I STRATEGIE WZROSTU,
  • dwa efektywne dni wypełnione inspiracjami, wiedza niedostępna nigdzie indziej, unikalne doświadczenia, networking, dyskusje.



Poruszane tematy:

  • Wyzwania stojące przed firmami z sektora FMCG związane ze zmieniającymi się trendami konsumenckimi i otoczeniem biznesowym.
  • Wojny cenowe: wpływ na sektor FMCG, handlu, konsumenta i jego zachowania zakupowe, alternatywne metody konkurowania o klienta.
  • Zastosowanie segmentacji klientów w strategii marketingowej i sprzedażowej.
  • Zwiększenie udziałów rynkowych poprzez: rozwój niszowych kategorii, innowacje produktowe oraz poszerzenie kategorii.
  • Strategie budowy marki, by wygrywać serca i umysły konsumentów, portfele nabywców oraz wsparcie detalistów.
  • Wybór rynków docelowych: kryteria, które warto wziąć pod uwagę przy tworzeniu strategii eksportowej.
  • Elementy wpływające na migrację konsumentów pomiędzy markami, co wpływa na wysoką/niską lojalność konsumentów.



Szczegóły i rejestracja na: www.forum-fmcg.com