Forum FMCG
W dniach 26-27 listopada w Warszawie w hotelu Cortyard by Marriott odbędzie się III Forum FMCG A-Brand.
Data wydarzenia: 26.11.2013 – 27.11.2013
Miasto: Warszawa
Organizator: Blue Business Media
Miejsce: Hotel Courtyard by Marriott
Forum FMCG to:
- spotkanie top managerów odpowiedzialnych za rozwój, marketing i sprzedaż produktów markowych,
- dyskusja i wymiana inspiracji na temat skutecznych strategii marketingowo-sprzedażowych w obliczu rosnących udziałów Private Label,
- dwie równoległe sesje tematyczne,
- SESJA ROZWÓJ I ZARZĄDZANIE MARKĄ,
- SESJA ROZWÓJ SPRZEDAŻY I STRATEGIE WZROSTU,
- dwa efektywne dni wypełnione inspiracjami, wiedza niedostępna nigdzie indziej, unikalne doświadczenia, networking, dyskusje.
Poruszane tematy:
- Wyzwania stojące przed firmami z sektora FMCG związane ze zmieniającymi się trendami konsumenckimi i otoczeniem biznesowym.
- Wojny cenowe: wpływ na sektor FMCG, handlu, konsumenta i jego zachowania zakupowe, alternatywne metody konkurowania o klienta.
- Zastosowanie segmentacji klientów w strategii marketingowej i sprzedażowej.
- Zwiększenie udziałów rynkowych poprzez: rozwój niszowych kategorii, innowacje produktowe oraz poszerzenie kategorii.
- Strategie budowy marki, by wygrywać serca i umysły konsumentów, portfele nabywców oraz wsparcie detalistów.
- Wybór rynków docelowych: kryteria, które warto wziąć pod uwagę przy tworzeniu strategii eksportowej.
- Elementy wpływające na migrację konsumentów pomiędzy markami, co wpływa na wysoką/niską lojalność konsumentów.
Szczegóły i rejestracja na: www.forum-fmcg.com