Forum FMCG

Zapraszamy w dniach 9-10 października 2012 r do hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie na Forum FMCG: Strategiczne forum liderów rynku dóbr szybko zbywalnych.

 

3 równoległe sesje tematyczne:

Wsparcie sprzedaży

Optymalizacja sprzedaży

Brand Management

 

Podczas których uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z:

-36 case studies marek, które odniosły niekwestionowany sukces na rynku

-Strategiami kluczowych producentów wobec rosnących udziałów rynkowych private label

 

Eksperci od wielu lat prognozują, że tak w strukturze handlu detalicznego, jak i w charakterystyce zachowań konsumenckich będziemy powielać wzorce z przed lat, rodem z krajów Europy Zachodniej. Czeka nas zatem dalsza konsolidacja handlu detalicznego, dominacja dużych powierzchni handlowych oraz racjonalizacja wyborów konsumenckich wpływająca bezpośrednio na dalsze umacnianie się pozycji produktów sygnowanych marką sieci handlowej. Niniejsze procesy już dzisiaj wywierają ogromny wpływ na producentów FMCG. Przedstawiciele firm biorących udział w Forum, wobec zarysowanych wyzwań, wybrali ucieczkę do przodu, jako najlepszą strategię i inwestycję wzmacniającą przewagę konkurencyjną. Chcąc utrzymać lub zwiększyć udziały rynkowe, zainwestowali

w innowacje produktowe, jeszcze precyzyjniej określili i odpowiedzieli na oczekiwania klientów, wzmocnili wizerunek brandów używając szerokiego spektrum dostępnych kanałów komunikacji oraz nawiązali strategiczne alianse z partnerami biznesowymi.

Obecność blisko 40 ekspertów, niestrudzonych innowatorów, zarządzających markami będącymi liderami  w poszczególnych kategoriach, daje niepowtarzalną okazję do zapoznania się z inspirującymi, a często również wizjonerskimi strategiami rozwoju produktów i wzmacniania przewagi konkurencyjnej firm z sektora dóbr szybko zbywalnych.

Zapraszam Państwa do udziału w II edycji FORUM FMCG.

 

Szczegółówa agenda znajduje się tutaj

Zapisy i strona organizatora znajdują się tutaj