CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta

  • CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta

    25 września 2012r., Warszawa



    CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.



    Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadzeń.



    Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem, która odbędzie się 25 września w Warszawie.



    Proponowane zagadnienia tematyczne:

    – CRM mobilny

    – CRM w sprzedaży

    – CRM analityczny (analiza danych o klientach)

    – CRM w obsłudze klienta

    – CRM w chmurze



    Na Konferencję zapraszamy:

    -zarząd, doradców zarządu,

    -osoby zarządzające z działów: marketing, sprzedaż, handel, IT, BOK,

    -osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną

    z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.



    Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych Przedstawicieli.

    Ilość miejsc ograniczona.



    Wszystkie informacje dostępne są tutaj



    Kontakt z organizatorem:

    Magdalena Siwek

    tel. +48 22/ 101 33 44

    magdalena.siwek@multitrain.pl