Kategoria: MS Poleca > CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta
-
CRM – rozwiązanie wspierające sprzedaż i obsługę klienta
25 września 2012r., Warszawa
CRM (Customer Relationship Management) to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientem. Istnieje w świecie biznesu od dawna, ale jego wykorzystanie wzrosło w ostatnich latach ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych.
Sprawne działanie systemu CRM nie byłoby jednak możliwe bez systemów baz danych i systemów informatycznych, dlatego na naszym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość poznania dostępnych na rynku rozwiązań, a także rozmowy z Ekspertami oraz wymianę doświadzeń.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu zarządzaniu relacjami z klientem, która odbędzie się 25 września w Warszawie.
Proponowane zagadnienia tematyczne:
– CRM mobilny
– CRM w sprzedaży
– CRM analityczny (analiza danych o klientach)
– CRM w obsłudze klienta
– CRM w chmurze
Na Konferencję zapraszamy:
-zarząd, doradców zarządu,
-osoby zarządzające z działów: marketing, sprzedaż, handel, IT, BOK,
-osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną
z branż: telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, doradztwo finansowe, produkcja, przemysł, usługi.
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych Przedstawicieli.
Ilość miejsc ograniczona.
Wszystkie informacje dostępne są tutaj
Kontakt z organizatorem:
Magdalena Siwek
tel. +48 22/ 101 33 44
magdalena.siwek@multitrain.pl