CD ze szkolenieniem: Wsparcie obsługi klienta
Wsparcie obsługi klienta wymaga zaangażowania i koncentracji na teraźniejszości. Przypadkowo, a może nie, zupełnie tak samo jak miłość… Bo jeśli nie lubisz siebie, nie polubisz ludzi. A jeśli nie lubisz ludzi, jak chcesz ich wspierać…?
W programie tym skonfrontujemy Cię z jedną z najtrudniejszych rzeczy na świecie, z rzeczywistością. Kombinacja zaleceń, którą Ci zdradzimy pomaga zawsze. Uważamy ją za jedną z największych tajemnic szczęśliwych, zmotywowanych liderów i master coachów wspierających obsługę klienta.
- Jak wspierać opornych malkontentów?
- A jak wszystkowiedzących teoretyków?
- Jak dotrzeć do wypalonych kombatantów?
- A jak do kibiców z misją społeczną ocalenia narodowego w tym do środowisk tzw. „bezczynności etatowej”?
- Jak wspierać pieniaczy i osoby poszkodowane wadliwym systemem lub byłym szefem?
- No dobrze, a jak poradzić sobie z samym sobą, gdy mamy wspierać takich ludzi…?
Te pytania w sposób szczególny dotyczą nas wszystkich. Grupy ludzi, opisane w tych pytaniach, otaczają nas zewsząd od najmłodszych lat. Stanowią one większość otoczenia. Czy jest szansa nauczenia się, jak wspierać, i jak postępować z takimi ludźmi? Co zauważyliśmy? W obsłudze klienta, jak w każdej profesji, mamy w większości przypadków do czynienia z kibicami, a w mniejszość z zawodnikami. Oznacza to, że narzekanie na taki stan rzeczy do niczego prowadzi. Musimy to wziąć: na klatę. Jak zawodnik. Jak mastercoach. Jak prawdziwy lider. O tym jest ten program.
Zapraszamy na podróż pod prąd – Robert Krool i Lech Dworaczyński
W programie między innymi:
- Jak budować procedurę wspierającą.
- Standard postępowania podczas narad i spotkań z podwładnymi.
- W jaki sposób promować właściwe zachowania i mierzyć działania, dla których Twój podwładny został zatrudniony?
- Czynniki sukcesu w sprzedaży.
- Obsługa klienta.
- Komunikowanie strategii.
To jedyna taki program w Polsce. Dwóch wybitnych doradców zdradza sekrety odpowiedniej obsługi klienta. 4 płyty CD to kilka godzin cennych wskazówek, porad, które zmienią Twoje nastawienie do obsługi klienta.
Zamów już dziś. Wejdź tutaj