Technika odpowiedzi twierdzących

img_554
Jest to metoda, w której klient na każde pytanie sprzedawcy odpowiada tak. Wzbudza to w nim to afirmacje i przyzwyczaja do takiej odpowiedzi, także w momencie gdy dochodzi do finalizacji sprzedaży. Przykładowa rozmowa może wyglądać tak:



– Zgadza się Pan, że oszczędność czasu jest tym, czego w nadchodzącej dobie kryzysu będziemy musieli się nauczyć?

– Na pewno

– Czy nie wazą Pan, że skuteczne zarządzanie czasem może zaoszczędzić firmie niepotrzebnych kosztów?

– Naturalnie

– Rozumie Pan więc doskonale konieczność przeprowadzenia szkoleń z tego zakresu u Państwa pracowników?

– Tak

– Jest Pan więc zainteresowany umówieniem się na szkolenie?

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl