Gdy szkolenie sprzedażowe nie działa

img_351
Nie ma nic bardziej frustrującego niż inwestowanie czasu i energii w rozpoznawanie potrzeb, rozwój i zapewnianie kosztownych szkoleń podwładnym i odkrycie, że te szkolenia nie działają, a podwładni wcale nie zamierzają wdrożyć nowej wiedzy w praktykę.



Cokolwiek robisz jako szef oddziału, by podnieść kwalifikacje swoich ludzi, musi się zwrócić. Tego oczekuje firma, która ponosi koszty inwestycyjne. Zwiększ wartość swoich szkoleń, zmieniając sposób myślenia i planowania wdrożenia zdobytej wiedzy.

 
Zaprojektuj i rozliczaj. Projektuj swoje cele szkoleniowe razem z podwładnymi. Pozwól im wnieść własne doświadczenie do tego procesu. Dawaj jasno do zrozumienia, czego oczekujesz po ich realizacji. Podwładni muszą wiedzieć, że oczekujesz od nich konkretnych umiejętności po zakończonym szkoleniu i jak je będziesz kontrolował. Żeby skutecznie zmotywować podwładnych do wykorzystywania i wdrożenia zdobytej wiedzy musisz pokazać im, co będą mieli z takiego szkolenia. 

 
Dzisiejsi pracownicy – sprzedawcy i ich menedżerowie, to bardziej wyrafinowani „uczniowie”. Stale szukają „dróg na skróty”, by szybciej uzyskać pożądane rezultaty. Zwłaszcza w sprzedaży, szkolenia obowiązkowe nie zawsze przyniosą oczekiwane rezultaty.

 
Podwładni będą wdrażali tylko te elementy wiedzy, które pozwolą im na NATYCHMIASTOWY wzrost skuteczności, często pomijając te, które przynoszą korzyści w dłuższej perspektywie.


Zaangażuj swoich kierowników zespołów do procesu szkoleniowego, bo to oni wiedzą najlepiej, jakie zachowania sprzedawców należy zmienić i jak to zrobić. Oni będą wiedzieli lepiej od Ciebie, jak wdrażać skutecznie zdobytą wiedzę wśród sprzedawców.


Obecnie, wdrażanie wiedzy po zakończonym szkoleniu już nie działa tak dobrze. Teraz trzeba myśleć o implementacji już na etapie projektowania szkoleń. Wdrożenie bowiem, to najważniejsza część szkolenia. Próbujemy zmienić negatywne zachowania podwładnych i to właśnie ten efekt liczy się najbardziej. 
 
D.D.

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl