Konferencja E-commerce
30 sierpnia 2011 odbyła się IV edycja konferencji E-commerce, poświęconą biznesowi XXI wieku czyli Handlu w Internecie, który rozwija się w błyskawicznym tempie.
Polski rynek e-commerce to najszybciej rozwijający się sektor handlu. Liczba klientów sklepów i aukcji internetowych rośnie szybciej niż liczba internautów w Polsce.
To unikalna okazja do zdobycia najświeższych wiadomości oraz poznania najnowszych trendów z dziedziny E-commerce. Spotkanie z uznanymi ekspertami i praktykami pozwoli w krótkim czasie nie tylko zdobyć wiedzę, ale również wymienić się doświadczeniami.
Tematyka konferencji:
– sukcesy i porażki projektów e-commerce
– użyteczność strony www
– elektroniczny podpis
– budowa i udoskonalenie e-sklepu
– systemy zarządzania treścią stron www
– pozycjonowanie
– E-procurement
– bezpieczeństwo transakcji elektronicznych, kompleksowe rozwiązania płatności elektronicznych
– ochrona e-commerce
– e-marketing
Konferencję kierowana była do:
•dyrektorów ds. strategii i kierowników odpowiedzialnych za rozwój firm
•dyrektorów, kierowników oraz specjalistów z działów marketingu, sprzedaży, strategii i rozwoju
•właścicieli sklepów internetowych i platform aukcyjnych
•osób prowadzących internetową działalność handlową
•specjalistów odpowiedzialnych za kampanie reklamowe dla sektora handlowego
•osób pracujących w dziale marketingu, promocji, sprzedaży bądź obsługi klienta
•praktyków tworzących nowe rozwiązania dla e-commerce
•osób, które chcą rozpocząć sprzedaż w internecie bądź też poszerzyć e-sprzedaż o tradycyjne kanały
•zainteresowanych zagadnieniami związanymi z handlem w internecie
Strona organizatora: http://moneycon.pl/e-commerce