Najważniejsze elementy programu szkoleniowego?

img_56
Co jest ważne, gdy szukasz profesjonalnego programu szkoleniowego sprzedaży. Profesjonalne programy szkoleniowe w sprzedaży nie są szybkimi rozwiązaniami problemu. Są istotną częścią rozwiązania problemu. Tak, jak istotne jest, by wdrożyć właściwy program szkoleniowy, równie ważne jest posiadanie kultury organizacyjnej i kadry menedżerskiej, która będzie odpowiedzialna za powodzenie programu oraz za jego wyniki.



Dlatego określając, jaki program szkoleniowy będzie właściwy dla firmy, rozważ następujące pytania:

  1. Kto inny partycypował w programie szkoleniowym? Jeśli szkolący nie może zapewnić referencji, to odpuść sobie takie szkolenie!
  2. Jak szkolący określa zwrot z inwestycji, czym powinien być zwrot z inwestycji w szkolenie i jak prognozy poszkoleniowe odnoszą się do rzeczywistości?
  3. Jak dopasowany jest program szkoleniowy do Twojej branży i konkretnych potrzeb? Standardowe programy szkoleniowe są dobra na standardowe problemy, ale w 99% przypadków potrzeby szkoleniowe są unikalne dla firmy, branży i ludzi.
  4. Jakie są narzędzia, które będą wykorzystywali sprzedawcy podczas szkolenia i czy są kompatybilne z Twoim obecnym procesem sprzedażowym?
  5. Czy szkolący poświęcił swój czas, by rozpoznać Twój biznes, kulturę organizacyjną i, co najważniejsze, Twoje potrzeby szkoleniowe?
  6. Czy byli uczestnicy szkoleń mówią pozytywnie o programie szkoleniowym i czy aktywnie korzystają z narzędzi (6 miesięcy po szkoleniu), które pozyskali w trakcie szkolenia?
  7. Czy szkolący gwarantuje skuteczność szkolenia?
  8. Jakie dodatkowe czynności poszkoleniowe, szkolący jest gotowy podjąć , by upewnić się, że szkolenie przyniesie pożądane wyniki?
  9. Jak pewny jesteś szkolącego, który będzie odpowiedzialny za proces? Czy ma odpowiednie nastawienie i charyzmę? Czy jest pewny swej wiedzy?
  10. Jak zmierzysz, czy szkolenie jest skuteczne?

Inwestując w profesjonalne szkolenie sprzedażowe możesz osiągną wspaniałe rezultaty – jeśli wiesz, że wybrałeś właściwy program i jesteś pewien, że to szkolenie może być dostosowane do Twoich konkretnych potrzeb. Nie szukaj szkoleń, które oferują tylko małą poprawę sytuacji.



Mark Hunter, jest autorem książski  “High-Profit Selling Win the Sale Without Compromising on Price.” Jest ekspertem ds sprzedaży pomagając indywidualnym osobom oraz przedsiębiorcom pozyskiwać klientów i czerpać więsze zyski ze sprzedaży.



Oryginalny artykuł znajduje się tutaj 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl