Najważniejsze elementy programu szkoleniowego?
Co jest ważne, gdy szukasz profesjonalnego programu szkoleniowego sprzedaży. Profesjonalne programy szkoleniowe w sprzedaży nie są szybkimi rozwiązaniami problemu. Są istotną częścią rozwiązania problemu. Tak, jak istotne jest, by wdrożyć właściwy program szkoleniowy, równie ważne jest posiadanie kultury organizacyjnej i kadry menedżerskiej, która będzie odpowiedzialna za powodzenie programu oraz za jego wyniki.
Dlatego określając, jaki program szkoleniowy będzie właściwy dla firmy, rozważ następujące pytania:
- Kto inny partycypował w programie szkoleniowym? Jeśli szkolący nie może zapewnić referencji, to odpuść sobie takie szkolenie!
- Jak szkolący określa zwrot z inwestycji, czym powinien być zwrot z inwestycji w szkolenie i jak prognozy poszkoleniowe odnoszą się do rzeczywistości?
- Jak dopasowany jest program szkoleniowy do Twojej branży i konkretnych potrzeb? Standardowe programy szkoleniowe są dobra na standardowe problemy, ale w 99% przypadków potrzeby szkoleniowe są unikalne dla firmy, branży i ludzi.
- Jakie są narzędzia, które będą wykorzystywali sprzedawcy podczas szkolenia i czy są kompatybilne z Twoim obecnym procesem sprzedażowym?
- Czy szkolący poświęcił swój czas, by rozpoznać Twój biznes, kulturę organizacyjną i, co najważniejsze, Twoje potrzeby szkoleniowe?
- Czy byli uczestnicy szkoleń mówią pozytywnie o programie szkoleniowym i czy aktywnie korzystają z narzędzi (6 miesięcy po szkoleniu), które pozyskali w trakcie szkolenia?
- Czy szkolący gwarantuje skuteczność szkolenia?
- Jakie dodatkowe czynności poszkoleniowe, szkolący jest gotowy podjąć , by upewnić się, że szkolenie przyniesie pożądane wyniki?
- Jak pewny jesteś szkolącego, który będzie odpowiedzialny za proces? Czy ma odpowiednie nastawienie i charyzmę? Czy jest pewny swej wiedzy?
- Jak zmierzysz, czy szkolenie jest skuteczne?
Inwestując w profesjonalne szkolenie sprzedażowe możesz osiągną wspaniałe rezultaty – jeśli wiesz, że wybrałeś właściwy program i jesteś pewien, że to szkolenie może być dostosowane do Twoich konkretnych potrzeb. Nie szukaj szkoleń, które oferują tylko małą poprawę sytuacji.
Mark Hunter, jest autorem książski “High-Profit Selling Win the Sale Without Compromising on Price.” Jest ekspertem ds sprzedaży pomagając indywidualnym osobom oraz przedsiębiorcom pozyskiwać klientów i czerpać więsze zyski ze sprzedaży.
Oryginalny artykuł znajduje się tutaj