5 sposobów na zamknięcie więcej sprzedaży

img_891
Jak Wam idzie realizowanie planów sprzedażowych na 2013?



Oto pięć sposobów, by sprzedawać więcej i szybciej:



1. Konsekwencja

Najbardziej istotny powód nie zamykania większej ilości sprzedaży, to brak konsekwencji u sprzedawców. Wykonałeś dwa telefony i myślisz, że nic z tego nie będzie. Próbuj dalej. Wszyscy wiemy, że konsekwencja jest ważna w sprzedaży, a tylko niewielu stosuje się do tej zasady.



2. Sprzedawaj klientowi wyniki.

Sprzedaż to nie cechy produktu. To korzyści, jakie ten produkt przyniesie klientowi, gdy go kupi. Upewnij się, że każda informacja i każde pytanie jakie zadasz dotyczy właśnie tej korzyści.



3. Utrzymuj relacje z klientami, z którymi możesz zamknąć szybko sprzedaż.

Utrzymuj kontakt z każdym klientem, z którym kiedykolwiek zrobiłeś biznes, a nawet z tymi, z którymi się to nie udało. Zrób z tego swój nawyk.



4. Staraj się podążać za każdym leadem.

Niezależnie od tego, jak stary ten kontakt jest. Zaskakująca dla mnie jest liczba sprzedawców, która nigdy tego nie robi. Nawet jeśli istnieje niewielka marża na takim kliencie, to przecież nigdy nie wiemy, czy taki klient nie stanie się naszym „jednym z najlepszych”. Dbajmy o takie kontakty.



5. Pozycjonuj się jako ekspert.

Pokazuj, że jesteś pewien siebie. Nic nie jest bardziej skuteczne niż wysoki poziom pewności siebie. Niech potencjalni klienci widzą, że jesteś pewien siebie i swojego produktu. Ludzie nie chcą robić interesów z nieudacznikami. Oni chcą wchodzić w relacje ze zwycięzcami.



Możliwości są nieskończone. Jedyne co musimy zrobić, to zaczynać każdy dzień oczekując sukcesu. Bawmy się, starając się, by ostatni kwartał 2013 był sukcesem. To będzie świetny trening na 2014 rok.





Mark Hunter

Mark Hunter, jest autorem książski  “High-Profit Selling Win the Sale Without Compromising on Price.” Jest ekspertem ds sprzedaży pomagając indywidualnym osobom oraz przedsiębiorcom pozyskiwać klientów i czerpać więsze zyski ze sprzedaży.





Oryginalny artykuł znajduje się tutaj