LOGO FSS 4

4. Forum Szefów Sprzedaży

23-24 listopada 2017 r. w Warszawie już po raz czwarty odbędzie się organizowane przez redakcję magazynu „Szef Sprzedaży” Forum Szefów Sprzedaży. Tematem przewodnim będą „4 kroki do skutecznej sprzedaży w 2018 r. – od efektywnej strategii do obsługi posprzedażowej”

Podczas kongresu:

  • pokażemy, jak korzystając z konkretnych metod i danych stworzyć plan sprzedaży, który pogodzi cele zarządu i realne możliwości handlowców;
  • podpowiemy, jak w prosty, a zarazem skuteczny sposób zarządzać ryzykiem w sprzedaży oraz kontrolować realizację planu przez poszczególnych sprzedawców
  • pokażemy na przykładach, jak spośród wielu dostępnych środków motywacyjnych dobrać te, które rzeczywiście zadziałają w konkretnym zespole;
  • udowodnimy, że efektywna opieka posprzedażowa jest co najmniej równie ważna, jak realizacja planu sprzedaży;
  • podpowiemy, jak zmniejszyć rotację w zespole handlowców i zatrzymać najlepszych sprzedawców.

Wzorem ubiegłorocznego kongresu, podczas wydarzenia prelegenci i uczestnicy wezmą udział w „round tables” – dodatkowych sesjach warsztatowych, podczas których prelegenci na studiach przypadków uzupełnią treści przekazywane w czasie wykładów.

Podczas Forum wystąpią znani z łamów magazynu autorzy jak Lech Dworaczyński (jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą), Tomasz Dyba (20 lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą), Renata Kozłowska (15 lat doświadczenia w zakresie sprzedaży i zarządzania) i Robert Noworolski (konsultant w zarządzaniu sprzedażą, interim menedżer oraz menedżer transformacji firm, autor modelu „FORMUŁA 8”). W gronie prelegentów znaleźli się także: Jacek Kinecki (dyrektor sprzedaży e-commerce w firmie Przelewy24,  dr Agnieszka Grostal (właścicielka firmy doradczej Salents), Michał Skurowski (współzałożyciel i prezes zarządu Livespace), Katarzyna Kmiecicka (prawnik, specjalista w zakresie ochrony danych osobowych), Rafał Jarosz (współzałożyciel Customer-Heroes.com z 16-letnim doświadczeniem w zakresie doskonalenia współpracy na linii klient-firma) i Marcin Renduda (konsultant biznesu z ponad 10-letnim stażem, doświadczony dyrektor sprzedaży w branży B2B).

Patronat medialny nad Forum objęli: „As Sprzedaży”, ccnews.pl, Forum Call Center, Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej, „Marketer +”, „Menedżer Sprzedaży” oraz Dworaczyński Consulting.

Forum Szefów Sprzedaży odbywa się od 2014 roku i jest miejscem spotkań dyrektorów sprzedaży poszukujących rozwiązań podnoszących efektywność działu sprzedaży i zwiększających sprzedaż. Trzy poprzednie edycje zgromadziły łącznie niemal 300 uczestników.

Więcej informacji: www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl

 

Dodaj komentarz