LOGO FSS 4

4. Forum Szefów Sprzedaży

23-24 listopada 2017 r. w Warszawie już po raz czwarty odbędzie się organizowane przez redakcję magazynu „Szef Sprzedaży” Forum Szefów Sprzedaży. Tematem przewodnim będą „4 kroki do skutecznej sprzedaży w 2018 r. – od efektywnej strategii do obsługi posprzedażowej”

Podczas kongresu:

  • pokażemy, jak korzystając z konkretnych metod i danych stworzyć plan sprzedaży, który pogodzi cele zarządu i realne możliwości handlowców;
  • podpowiemy, jak w prosty, a zarazem skuteczny sposób zarządzać ryzykiem w sprzedaży oraz kontrolować realizację planu przez poszczególnych sprzedawców
  • pokażemy na przykładach, jak spośród wielu dostępnych środków motywacyjnych dobrać te, które rzeczywiście zadziałają w konkretnym zespole;
  • udowodnimy, że efektywna opieka posprzedażowa jest co najmniej równie ważna, jak realizacja planu sprzedaży;
  • podpowiemy, jak zmniejszyć rotację w zespole handlowców i zatrzymać najlepszych sprzedawców.

Wzorem ubiegłorocznego kongresu, podczas wydarzenia prelegenci i uczestnicy wezmą udział w „round tables” – dodatkowych sesjach warsztatowych, podczas których prelegenci na studiach przypadków uzupełnią treści przekazywane w czasie wykładów.

Podczas Forum wystąpią znani z łamów magazynu autorzy jak Lech Dworaczyński (jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą), Tomasz Dyba (20 lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą), Renata Kozłowska (15 lat doświadczenia w zakresie sprzedaży i zarządzania) i Robert Noworolski (konsultant w zarządzaniu sprzedażą, interim menedżer oraz menedżer transformacji firm, autor modelu „FORMUŁA 8”). W gronie prelegentów znaleźli się także: Jacek Kinecki (dyrektor sprzedaży e-commerce w firmie Przelewy24,  dr Agnieszka Grostal (właścicielka firmy doradczej Salents), Michał Skurowski (współzałożyciel i prezes zarządu Livespace), Katarzyna Kmiecicka (prawnik, specjalista w zakresie ochrony danych osobowych), Rafał Jarosz (współzałożyciel Customer-Heroes.com z 16-letnim doświadczeniem w zakresie doskonalenia współpracy na linii klient-firma) i Marcin Renduda (konsultant biznesu z ponad 10-letnim stażem, doświadczony dyrektor sprzedaży w branży B2B).

Patronat medialny nad Forum objęli: „As Sprzedaży”, ccnews.pl, Forum Call Center, Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej, „Marketer +”, „Menedżer Sprzedaży” oraz Dworaczyński Consulting.

Forum Szefów Sprzedaży odbywa się od 2014 roku i jest miejscem spotkań dyrektorów sprzedaży poszukujących rozwiązań podnoszących efektywność działu sprzedaży i zwiększających sprzedaż. Trzy poprzednie edycje zgromadziły łącznie niemal 300 uczestników.

Więcej informacji: www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl

 

Dodaj komentarz

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl