fss_baner-2

3. Forum Szefów Sprzedaży: Klient 3.0

24-25 listopada 2016 r. w Warszawie już po raz trzeci odbędzie się organizowane przez redakcję magazynu „Szef Sprzedaży” Forum Szefów Sprzedaży. Tematem przewodnim będzie klient nowych czasów: KLIENT 3.0.

Podczas kongresu uczestnicy dowiedzą się m.in. w jaki sposób podejmuje decyzje współczesny klient B2B i B2C; jakie umiejętności rozwijać u handlowców, aby sprostać oczekiwaniom klienta 3.0; na jakich zasadach opiera się prokliencki model sprzedaży; jakie trendy w komunikacji z klientem warto uwzględnić w strategii sprzedażowej firmy.

Nowością w tym roku będą „round tables” – specjalne stoliki dyskusyjne z udziałem ekspertów, gdzie uczestnicy będą mogli zadawać pytania prelegentom w ramach tematyki poruszanej podczas Forum i wymienić się doświadczeniami z innymi uczestnikami.

Podczas Forum wystąpią znani z łamów magazynu autorzy jak Tomasz Dyba (20 lat doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą), Renata Kozłowska (15 lat doświadczenia w zakresie sprzedaży i zarządzania), Paweł Muzyczyszyn (właściciel firmy Grow Szkolenia Coaching Doradztwo HR, doświadczenie zdobył pracując w dziale sprzedaży na stanowiskach od doradcy klienta do dyrektora sprzedaży) i Piotr Urbaniak (dyrektor sprzedaży w Traffic Trends). Podobnie jak podczas zeszłorocznej edycji pojawi się również Przemysław Mik – prezes zarządu McHayes&StewardGroup Sp. z o. o., firmy prowadzącej platformę e-learningową DrSprzedaz.pl. Wśród prelegentów będą również eksperci firmy AIB Grupa – Paweł Bendor i Joanna Stradowska, Tomasz Paprocki – dyrektor sprzedaży korporacyjnej w Focus Telecom, dr Agnieszka Grostal oraz Janusz Janiszewski z firmy Higher.

Patronat medialny nad Forum objęli: „As Sprzedaży”, ccnews.pl, „Nowa Sprzedaż”, „Maketer +”, „Menedżer Sprzedaży” oraz Dworaczyński Consulting.

Forum Szefów Sprzedaży odbywa się od 2014 roku i jest miejscem spotkań dyrektorów sprzedaży poszukujących rozwiązań podnoszących efektywność działu sprzedaży i zwiększających sprzedaż. Dwie poprzednie edycje zgromadziły łącznie niemal 200 uczestników.

Więcej informacji: www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl

Dodaj komentarz