untitled

WIELE DRÓG – JEDEN CEL: SPRZEDAŻ!

Dobra sprzedaż jest kluczowym czynnikiem działalności większości przedsiębiorstw. Jest niezbędna do rozwoju, umacniania pozycji rynkowej i stabilnego funkcjonowania. Tendencje w tej dziedzinie wciąż się zmieniają. Uczymy się budować zespoły sprzedażowe, zacieśniać relacje z klientami, prezentować nasze produkty zgodnie ze światowymi standardami, podnosimy naszą skuteczność.

Wiedzę na temat najnowszych trendów, ciekawych i skutecznych rozwiązań z powodzeniem pozyskać będzie można podczas VIII edycji Kongresu Sprzedaż, który wpisał się już na stałe w kalendarz profesjonalistów odpowiedzialnych za sprzedaż. Tegoroczne wydarzenie odbywać się będzie w dniach 4 – 6 kwietnia 2016 roku.

Kongres jest cyklicznym spotkaniem szefów sprzedaży, będącym polem wymiany doświadczeń i praktycznych rozwiązań, które warto wdrożyć w każdej firmie. Jest również miejscem zdobywania nowych inspiracji i cennych kontaktów biznesowych. To niepowtarzalna okazja, by rozwijać pomysły i wymieniać doświadczenia w gronie profesjonalistów.

Hasło przewodnie towarzyszące VIII edycji Kongresu Sprzedaż to „WIELE DRÓG – JEDEN CEL – SPRZEDAŻ!”. Podczas wydarzenia, eksperci postarają się znaleźć odpowiedzi na wiele nurtujących pytań w obszarze sprzedaży, m.in. czy warto klientom rzucić wyzwanie; jak dzięki inteligencji emocjonalnej osiągnąć sukces w sprzedaży; jak zarządzać zespołem sprzedażowym, aby wyłonić liderów i stworzyć silny i efektywny team; kiedy klientem jest sprzedawca; jakie stosować kanały komunikacji oraz w jaki sposób obsługiwać klientów.

Wśród gości specjalnych pierwszego dnia Kongresu pojawią się: Peter Cook – konsultant biznesu, dyrektor zarządzający Human Dynamics oraz Academy of Rock, mówca i autor wielu książek, np. „Przywództwo w sprzedaży. Lekcja przywództwa w sprzedaży od Academy of Rock”, Michał Leopolt-Kuropatwiński – trener etykiety biznesu i coach stylu
z dużym doświadczeniem w międzynarodowym biznesie poprowadzi prelekcję pt.: „Sprzedawaj siebie, później produkty – wyższa kultura sprzedaży i savoir vivre w biznesie” oraz Robert Krool, którego planowane wystąpienie nosi tytuł „ PREMIUM – gdzie są właściwe niejasności?”.

W dalszej części poniedziałkowych prelekcji w ramach sesji plenarnej Zbigniew Kowalski – doradca, trener, współautor bestsellerowej książki „Mount Everest Biznesu” opowie o działaniach zespołu sprzedażowego w konfrontacji z klientem i motywacjach, które kierują handlowcami, a wszystko to pod hasłem: „Podróż na sam szczyt – transakcja a relacja – o czynników ludzkim w realizacji planów sprzedaży”. Kolejne wystąpienia zapowiadają się równie ciekawie: dr Hubert Malinowski – doktor nauk socjologicznych, psycholog społeczny, trener, coach i konsultant wprowadzi uczestników w tajniki sukcesu w sprzedaży osiąganemu dzięki inteligencji emocjonalnej, a Aleksander Sienkiewicz – trener, doradca oraz entuzjasta eleganckiej sprzedaży – zdradzi jak nowe trendy w psychologii sprzedaży wpływają na budowanie relacji z klientem.

W trakcie pierwszego dnia Kongresu Sprzedaż przygotowano specjalne atrakcje: spotkanie z Arkadiuszem Bednarskim, jednym z czołowych autorytetów w zakresie sprzedaży, autorem trzynastu książek, w tym czterech bestsellerów: „Mistrz sprzedaży, „Arcymistrz sprzedaży” i „100 sekretów Mistrza sprzedaży”. Wieczorem natomiast, dla gości Kongresu – wydarzenie specjalne: Mentoring Theater Roberta Kroola z monodramem „Sztuka Właściwych Decyzji – trzy odsłony barier”

Wśród wystąpień drugiego dnia Kongresu znajdą się prezentacje dobrych praktyk z takich firm, jak: Natur Produkt Zdrovit, Orange Polska, Husqvarna Poland, Decathlon, PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, Kazar, Wittchen, GPEC ENERGIA, Poczta Polska. Nie zabraknie także kwestii związanych z nowoczesnymi sposobami komunikacji, przeciwdziałaniu konfliktom, satysfakcją klientów oraz aspektami sprzedaży internetowej, także w jej prawnym wymiarze.

Nowością są certyfikowane warsztaty dla specjalistów sprzedaży towarzyszące kongresowi – Spotkanie Sił Sprzedaży. To doskonała okazja do wzięcia udziału w spotkaniu z trenerami biznesu i coachami z firmy Sandler Training. Uczestnicy wydarzenia odnajdą motywację do pracy oraz cenne i praktyczne wskazówki, w jaki sposób osiągnąć swoje cele sprzedażowe. Prelegentami dnia warsztatowego będą: Marcin Kwiatkowski, Grzegorz Chojnacki, Michał Wójcik i Jacek Czarnowski z SANDLER TRAINING.

VIII edycja Kongresu Sprzedaż odbędzie się w nowoczesnym kompleksie konferencyjnym wyposażonym w najnowsze technologiczne rozwiązania dla biznesu: DIGITAL KNOWLEDGE VILLAGE II przy ul. Puławskiej 457 w Warszawie.

Więcej o kongresie na stronie kongressprzedaz.pl

Kongres Sprzedaż na FB: facebook.com/KongresSprzedaz

Dodaj komentarz

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl