FSS_logo-1

II Forum Szefów Sprzedaży

Zapraszamy do udziału w wydarzeniu. Szczególnie polecamy wprowadzenie do jakże obszernego tematu: Analiza efektywności handlowca – jakie wskaźniki wziąć pod uwagę.

Od tego, jak funkcjonuje dział sprzedaży zależy sukces każdej firmy. To handlowcy pracują na jej wizerunek, rentowność i realizację celów budżetowych, a osiągane przez nich wyniki przekładają się na ocenę pracy szefa sprzedaży.

Jeżeli

  • chcesz zbudować skuteczny zespół sprzedażowy, który bez problemu osiągnie założone cele sprzedażowe,
  • zastanawiasz się, jak przełożyć organizację działu sprzedaży na wzrost efektywności działań sprzedażowych,
  • zależy Ci, aby Twój zespół maksymalnie wykorzystywał swój potencjał sprzedażowy,
  • rozumiesz, że Twój sukces zależy od Twoich handlowców, a osiągane przez nich wyniki świadczą o Twojej skuteczności jako szefa sprzedaży,

nie może zabraknąć Cię na II Forum Szefów Sprzedaży:

 FSS_logo-1 Sprzedażowy Dream TeamWarszawa, 19-20.11.2015

 

Dlaczego warto wziąć udział w Forum?

  • Praktyczna formuła wystąpień – każdy z prelegentów przygotowuje swoje wystąpienie wg schematu: opis problemu – rozwiązanie – trudności, które pojawiły się podczas wdrażania rozwiązania – efekty/ wnioski.
  • Plan i program Forum – aby jak najlepiej dostosować program Forum do potrzeb i oczekiwań uczestników, tematykę, rozkład i długość poszczególnych wystąpień oraz przerw zaplanowaliśmy w oparciu o wyniki ankiety przeprowadzonej wśród uczestników poprzedniej edycji Forum.
  • Prelegenci – szefowie sprzedaży mogący pochwalić się wymiernymi sukcesami.
  • Nowe miejsce – Forum odbędzie się w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie. Nową lokalizację wybraliśmy ze względu na przestronne i nowocześnie wyposażone sale oraz wysoki standard obsługi. Dodatkowo uczestnicy Forum, którzy zechcą skorzystać z noclegu w hotelu, mogą liczyć na specjalne rabaty.
  • „Szef Sprzedaży wieczorową porą” – zdając sobie sprawę, jak ważne w sprzedaży jest nawiązywanie nowych kontaktów, przygotowaliśmy mniej oficjalną część Forum, podczas której uczestnicy będą mieli okazję lepiej się poznać, a także skorzystać z wielu przygotowanych przez nas atrakcji.

 

Program Forum

Dzień I, 19 listopada 2015 r.
Panel I: Sprzedażowy Dream Team
  • Jak znaleźć gwiazdę sprzedaży w tłumie kandydatów – analizujemy proces rekrutacyjny przeprowadzony w dziale sprzedaży jednej z wiodących na rynku firm branży FMCG
  • Analiza efektywności handlowca – jakie wskaźniki wziąć pod uwagę
  • Jak ograniczyć rotację w zespole i zatrzymać najlepszych handlowców – diagnoza problemu i propozycje rozwiązań zmniejszających fluktuację
Panel II: Organizacja i zarządzanie działem sprzedaży
  • Jak przełożyć organizację działu sprzedaży na realizację celów sprzedażowych –oceniamy różne sposoby organizacji działu sprzedaży w odniesieniu do wyników sprzedażowych
  • Jak osiągać z zespołem ponadprzeciętne wyniki – zmiana modelu zarządzania w dobie zwiększonej konkurencyjności
 

 

Panel specjalny na życzenie uczestników

  • Zakaz konkurencji – kiedy opłaca się w dziale sprzedaży

 

Szef Sprzedaży wieczorową porą

  • Mniej oficjalna część Forum, podczas której uczestnicy będą mieli okazję lepiej się poznać, a także skorzystać z wielu przygotowanych specjalnie dla nich atrakcji.

 

II dzień, 20 listopada 2015 r.

Panel III: Efektywny system wynagradzania i motywowania handlowców·

  • W jaki sposób powiązać system wynagradzania z celami sprzedażowymi – budowa współodpowiedzialności handlowców za realizację planów sprzedażowych
  • System premiowania – na jakich zasadach go oprzeć, aby był efektywny dla firmy i motywował handlowców
  • Plan sprzedaży, system motywacyjny a wyniki – czyli co w praktyce motywuje handlowca

 

Panel specjalny na życzenie uczestników

  • Skuteczny sposób motywacji handlowców: przykłady wykorzystania grywalizacji w programach motywacyjnych

Więcej informacji: www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl

Kongres poprowadzi:

IZA KREJCA-PAWSKI

Szef, praktyk i trener sprzedaży. Szefowa firmy szkoleniowej IKP Szkolenia, w wolnej chwili prowadzi blog i pisze artykuły sprzedażowe. Wcześniej trener wewnętrzny w dwóch firmach handlowych, wspierający handlowców i kadrę managerską w zwiększaniu efektywności działania. Jako szef sprzedaży wspierała od podstaw tworzenie i rozwój zespołów sprzedażowych. Prowadziła szkolenia m.in. dla GTV, Tchibo, Leroy Merlin, MV Center, Bank Spółdzielczy Muszyna – Krynica Zdrój, MT Partner, Noblecert, Antar, Creative Products, Invest Media, RCC NOVA, Smarttech, Wędlina z Lublina S.A., Hortico S.A, HAP Armatura, Domex.

 

Prelegenci:

JAKUB ANTKOWIAK

Adwokat, wspólnik w kancelarii Bojanowski Antkowiak Kancelaria Adwokacka. Specjalizuje się w prawie handlowym i cywilnym oraz kompleksowej obsłudze prawnej przedsiębiorstw. Autor artykułów publikowanych w „Szefie Sprzedaży”.

LECH DWORACZYŃSKI

Jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych, jak i pojedynczych handlowców. Nadal czynny zawodowo menedżer sprzedaży, odpowiadający za wyniki sprzedażowe organizacji, jak i kariery zawodowe podwładnych handlowców.

SŁAWOMIR ŁEBKOWSKI

Od 14 lat właściciel firmy IT Companion. Realizował projekty dla takich firm jak: Castorama, Orange, Samsung, GEFCO i największe agencje BTL-owe w Polsce. Od 8 lat rozwija autorski system wsparcia raportowania sprzedaży, merchandisingu, badań półki, audytów (SFA/FFA) pt. Sales Companion. Od 2014 roku z powodzeniem wdraża autorski projekt grywalizacyjny dla handlowców pt. Hansa. Autor artykułów nt. wykorzystania grywalizacji w biznesie.

 ROBERT NOWOROLSKI

Konsultant i trener biznesu, współzałożyciel Quest Change Managers. Ekspert w zakresie procesów biznesowych i zarządzania czasem, analityk i inspirator zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm. Absolwent wydziału Finansów Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Szkoły Trenerów TROP. Posiada certyfikat zarządzania projektami PMI®. Biznesowo wychowany w nurcie nowoczesnych metod zarządzania i sprzedaży. Posiada szerokie doświadczenie jako menedżer, coach, trener i konsultant członków zarządów i menedżerów kilkudziesięciu średnich i dużych przedsiębiorstw.

LESŁAW SIEROCKI

Absolwent psychologii w warszawskiej Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Wspierał klientów w firmach szkoleniowych, pracował jako trener i coach sprzedaży w korporacji kosmetycznej, kierował pracami organizacji pozarządowej, a obecnie pracuje jako koordynator projektów grywalizacyjnych w firmie Companion.

 RAFAŁ TABACZEK

Trener, coach Alior Instytut Biznesu, laureat Nagrody Polish National Sales Awards w kategorii Najlepszy Trener Sprzedaży w  Polsce w 2014 roku oraz zdobywca wyróżnienia PNSA w kategorii Super Sprzedawca w 2014 roku. Ekspert w zakresie sprzedaży z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży bankowej, ubezpieczeniowej, motoryzacyjnej, elektrotrotechnicznej, FMCG, windykacyjnej. Jako trener pracuje blisko 6 lat, w tym czasie przeszkolił ponad 3500 osób.

 MATEUSZ WÓJTOWICZ

Ekspert ds. rekrutacji w obszarze sprzedaży i marketingu w Hays Polska. W ramach swojej dostarcza klientom kompleksowych rozwiązań zmierzających do realizacji wymagających potrzeb rekrutacyjnych w ramach kilku kluczowych sektorów – mediów, rozrywki, oraz FMCG. Wśród klientów, z którymi pracuje są zarówno międzynarodowe korporacje, jak i mniejsze firmy lokalne oraz organizacje dopiero otwierające swoje przedstawicielstwa w Polsce. Łącząc pasję z pracą skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z obszaru marketingu (marketing produktowy, zarządzanie marką, zarządzanie komórkami marketingowymi), sprzedaży oraz wsparcia sprzedaży.

Organizator:

 2 „SZEF SPRZEDAŻY”

Czasopismo stawiające na praktykę, zawierające odpowiedzi na problemy spędzające sen z powiek wielu menadżerom sprzedaży; przykłady strategii, które przyniosły sukces czołowym firmom w swoich branżach oraz narzędzia ułatwiające tworzenie planów, przygotowywanie raportów i zarządzanie zespołem sprzedażowym.

 2 EXPLANATOR

Dodaj komentarz

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl