Muszę to przemyśleć

Cóż to oznacza, dla sprzedawcy? Czy klient naprawdę potrzebuje czasu, by przecież dobry kupić produkt, o którym sprzedawca powiedział już wszystko? Bardzo często klienci mówiąc w ten sposób, kupują sobie czas, odwlekają podjęcie decyzji.

Jak może zareagować sprzedawca:

•    Co szczególnie chciałby Pan przemyśleć?

•    Mam pomysł! Przemyślmy to razem na głos. We dwóch będzie szybciej i raźniej. Co konkretnie chce Pan przemyśleć?

•    Pomyślmy razem, teraz na świeżo. Które zagadnienia chce Pan omówić dokładniej?

•    Z pewnością podejmował Pan już większe decyzje, zgadza się? Może nie warto tracić czasu na tą decyzję i kupić już teraz?

•    Założę się, że jest Pan człowiekiem zajętym. Ma Pan wiele spraw do przemyślenia, a ta nie musi być jedną z nich. To przecież drobiazg, może ułatwić Panu życie, ale jednak drobiazg. Może podejmie Pan decyzję teraz?

•    Wydawało mi się, że jest Pan człowiekiem, który umie podejmować decyzje szybko i, który nie lubi czekać?

•    Bardzo dobrze, ja w takim razie wyjdę i poczekam cichutko na korytarzu. Pan w tym czasie podejmie decyzję (zażartuj!)

•    Ma Pan powód, by omówić naszą ofertę. Rozumiem to doskonale. Czy mógłbym jednak wiedzieć, co to za powód?

•    Potrzebuje Pan czasu do namysłu. Rozumiem. Chciałbym jednak poznać pańskie myśli i dowiedzieć co decyduje za, a co przeciw zakupowi naszego produktu.

•    Oczywiście, że powinien Pan to przemyśleć. Trzeba korzystać z każdej okazji zaoszczędzenia pieniędzy. Ja wiem, że czasami jest jednak tak, że choćby nie wiadomo jak długo myśli się nad konkretną ofertą, wnioski są zawsze te same. Tak samo jest z moją propozycją. Czy zatem jest sens tracić czas na? Czy możemy podjąć decyzję o zakupie już dziś?

•    Czy może pozwolić Pan sobie na marnowanie dodatkowego czasu? Może lepiej kupić już teraz?

•    Proszę się zbyt długo nie zastanawiać. Niestety nasze ceny wzrastają od przyszłego miesiąca. Będzie dla Pana zdecydowanie najlepiej, gdy zdecyduje Pan o kupnie do końca miesiąca.

•    Chce Pan przemyśleć moją ofertę. Świetnie! Jeśli Pan pozwoli, to zadzwonię do Pana za trzy godziny i porozmawiamy nad zamknięciem sprzedaży, zgadza się Pan?

Jak wy radzicie sobie z takimi zastrzeżeniami? Wszystkich, którzy chcieliby się podzielić swoją wiedzę i doświadczeniem zapraszamy do komentowania!

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl
 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl