Relacja z konferencji Poland and CEE Retail Summit

Pomiędzy 21 a 22 marca w Warszawie w hotelu Marriot odbyła się III konferencja Poland & CEE Retail Summit, przeznaczona dla specjalistów z branży detalicznej w Polsce. Było to niezwykle ciekawe spotkanie, podczas którego specjaliści z tego segmentu rynku dzielili się swoimi pomysłami, rozwiązaniami i spostrzeżeniami na temat obecnych trendów.

 

Dwudniowa konferencja została podzielona na 4 segmenty tematyczne:



•    Inspiracja w handlu detalicznym oraz w sektorze FMCG;

•    Shopper marketing oraz zarządzania kategorią;

•    Zakupy, sprzedaż i marka własna;

•    Logistyka i łańcuch dostaw;

 

Oprócz nich odbyły się także sesje plenarne, w których występowali reprezentanci poszczególnych sieci i marek, przedstawiając rozwiązania dotyczące wybranych kwestii. Pytania i dyskusje po każdej z prelekcji były równie stymulujące jak same wykłady.



Poland & CEE Retail Summie zgromadziło około 400 uczestników tak z Polski, jak i ze strony naszych zachodnich sąsiadów. Reprezentowali oni producentów, dostawców usług, specjalistów logistyki oraz przedstawicieli sieci handlowych. W forum uczestniczyli m.in. prezesi, członkowie zarządów  i top management następujących przedstawicieli handlu detalicznego i hurtowego : Jeronimo Martins Dystrybucja, Tesco Polska, BOMI, Piotr i Paweł, Tradis, Polska Grupa Supermarketów, Lewiatan Holding, Żabka Polska, Eurocash, Interchem,  Intermarche, Intersport,  Alma Market, Polbita,  Kakadu,  EM&F Group,  Empik,  KPH Społem, A.pl, Organic Farma Zdrowia, EKO Holding, Grupa Kapitałowa Specjał, Profi Rom Food Romania. Swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami podzieliło się ponad 50 prelegentów, którzy mówili między innymi o tym, kim jest współczesny kupiec, jak wyglądają jego koszyk zakupowy, na czym się on skupia, jak promować marki w hipermarketach i supermarketach, jakie są trendy w handlu detalicznym, jak można usprawnić działanie sklepów, jak unowocześnić kanały sprzedaży, jak wykorzystać badania biometryczne w sprzedaży, jakie są tendencje na wschodzie i zachodzie Europy, czym charakteryzują się dyskonty a czym supermarkety, jaka jest przewaga każdego z nich – to tylko wybrane kwestie jakie zostały poruszone podczas tego spotkania.

 

Konferencja była owocna i efektywna. Interesujące spotkania biznesowe i rozmowy na temat współczesnych rynków z ekspertami w tej dziedzinie, a czasami i z osobami, które mają zdecydowany wpływ na działania tego rynku, mogły okazać się kluczowe w budowaniu własnej strategii sprzedaży.



Menedżer Sprzedaży objął patronat medialny nad tym wydarzeniem.

 

Relacja zdjęciowa znajduje się tutaj.




















































Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl